tirsdag 20. juli 2010

Vennskap...




En stk hund har inntatt Snuskebasseheimen. En fin liten sak, ca 58 kg lettere enn hva forrige Snuskebasse-relaterte hund veide. 
Den er på Ferie-koloni :-)
Jeg fikk selvsagt assosiasjoner til Glattbarbert hud, og det som hører med....men det fleiper man jo ikke med. Det holder lenge at jeg skamklipper far min...om ikke låne-hunder skal oppleve det samme.

Jeg ville vise bilde, men hunden er så liten at jeg måtte bruke super-makro-effekten, og alt jeg fikk var en snute og litt ull. Får prøve igjen en annen gang.
Han skal jo tross alt bo her i tre netter til.
Vi storkoser oss!! Kjempekjekt å få gjøre slike vennetjenester. Og det beste av alt er at ungene får nærkontakt med dyr.

Minner om konkurransen. Freia har selv pakket premiene. Jeg aner ikke hvordan de ser ut, men det MÅ jo være bra!!!
Hiv dere på, det er mange rette svar :-)) Kommenter under konkurranse innlegget og dere er med i trekningen!
Klem fra Liv

3 kommentarer:

  1. Klart vi må få se bilde av denne snute/ulldott, prøv igjen i morgen. ☺

    SvarSlett
  2. Yo Liv. Hvis du føler at du trenger å passe hund flere ganger; jeg har en jeg kan låne deg. Ikke sikkert resten av familien er enig .. men jeg er til tider svært enig med meg selv om at bikkja hadde trengt en ferie ...
    Og jeg kan levende kjenne smaken av sjokkis. Har lovet ungene at jeg skal slutte å kjøpe så mye sjokolade. Tenk deg; Ungene (de store) synes vi er altfor flinke til å spise godteri. Så jeg har lovet at jeg ikke skal kjøpe. Men FÅ - det er noe heeeelt annet!

    SvarSlett
  3. Feriehund, det må vere tingen i dårleg ver,då Må ein iallefall ut på tur i regnet.

    SvarSlett