tirsdag 27. juli 2010

O´lykke :-))


Jeg skal la være å trette dere med detaljer fra Frokosten vår som ble inntatt ved den lokale innsjøen, fisken som spratla rundt i vannet og de gode rundstykkene vi hadde kjøpt hos Baker Rema.
Jeg skal heller ikke nevne at bussen som vi eksotisk nok valge å ta i dag, visstnok gikk sjeldnere enn vi forestilte oss. 
Men jeg kan jo vise blusene som jeg fikk kjøpt på Villa Rosa. De var på tilbud og jeg sparte mange, mange penger! Glad for det! 
Riktignok er den rødbroderte ull-blusen litt smal i bisepsen, men hva gjør det? 100 kroner? 
I følge bedrevitere har jeg IKKE spart 5000 kroner i dag, men snarere gjort et godt kjøp!

Nydelige detaljer. Dersom jeg helt slutter å gjøre husarbeid, så minker sikkert omkretsen på overarmene!
Å, fasiken, det har jeg jo allerede prøvd.
Jeg kan jo prøve...... Ja, hva kan jeg prøve? Hvordan få blogg-armer på 1-2-3?
Tips mottas med takk. Spesielt de latterlige, for magen kunne også trenge litt trim :-)


Da snakkes vi? Hvordan liker dere bloggen som trespaltet? Prinsesse Elin fiks in no time :-)
Klem fra Liv

4 kommentarer:

  1. Hah, tynne armer og flat mage er vel ingen sak!
    Da trenger du bare en supertreg nettløsning, og mens du venter på at bildene blir lastet ned, velter du skrotten ned på gulvet og smukker opp og ned i energiske armhevinger. For, jeg beklager å si det, men det er garantert grevinne-henget og ikke musklene som truer med å sprenge sømmene på den nye og flotte blusen.
    Lykke til!
    Hilsen én som aldeles ikke er i stand til å utføre så mye som en eneste armheving, og som derfor har gått over til GENSERE.......

    SvarSlett
  2. For et kupp ;) Du sparte masse penger som du nå kan sette i banken, som mannen så fint sier det.. hehe..

    Liker bloggen din som tre-spaltet.. men det kan se ut som om spaltene dine er litt for smale.. så kanskje noen små redigeringer kan gjøre susen...

    Ha en strålende uke!
    Hilsen fra
    Kjersti

    SvarSlett
  3. Hallo vennen. Nydelige bluser ( det ser iallfall ut som de er nydelige...etter hva jeg ser)
    Jeg digger Villa Rosa men det vet du alt om.
    I dag regner det her nede og en passende dag for å finne på noe kjekt. Har faktisk ikke hatt så mange regnværs dager jeg. Jeg har flyttet meg etter sola:)

    Ha en nydelig dag videre snuppeline. Knib...og alt det der.

    SvarSlett
  4. Hei på deg :-))
    Syns bloggen din er dritfin jeg, som vi sier her jeg bor ;-)
    Tre-spaltet? Er heldig som har 2 spaltet...eller har jeg det?
    Regner med at med 3 spaltet så mener du noe på hver side av selve bloggen?? Hmmm, skjønte du den?? Såvidt jeg gjorde det selv..hadde det ikke vært for at det var meg selv som skrev dette, hadde jeg vel blitt lettere forvirra!!

    Ha en fantastisk dag :-))
    Klem, Frøydis

    SvarSlett