søndag 25. juli 2010

Fristelser...


Jeg kunngjorde så friskt og freidig her om dagen i kaffeslabberaset, at jeg har sluttet å kjøpe interiør-dibbedutter.
Ja, at jeg knapt nok besøkte butikker hvor slike dibbedutter er å få tak i.
Det er tull. Jeg har riktignok avstått fra et og annet salg den siste tiden...men gudene skal vite at det holder hardt!
I dag var jeg innom Byrkjedalstunet, og ikke visste jeg at de hadde fått så flotte ting!
Herlige saker fra både Greengate og Ib laursen. Jeg sikler ennå ved tanken på de emaljerte koppene og deilige pleddene... Hadde det ikke vært for is-fokuserte barn, så hadde jeg vært solgt!
Lurer på hva jeg skal bruke min siste ferieuke til........ :-)  
Klem fra Liv

4 kommentarer:

  1. Hei hei :))

    Hehe ja hvem kan avstå for slike fristelser!!? Joda så lenge tingene har en funksjon så kjøper jeg det vis jeg føler for det...hehe ;p

    Kos dej videre i ferien og ha en fin kveld da ♥

    SvarSlett
  2. Vet alt om slike fristelser, de er overalt.
    For det er jo så utrolig mye fint å få kjøpt.

    Hilsener fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  3. Be strong woman, be strong!

    SvarSlett
  4. ojojoj så kjekt å finne slike kupp på villa rosa, da går det faktisk ann å kjøpe for ei normal lommebok også. Bloggen din har blitt kjempefin nå, imorgen skal jg en tur å sjekke butikkene i sandnes, gleder meg for dete r sååå lenge siden:) Klem Monica

    SvarSlett