søndag 18. juli 2010

Avleggere?



Har dere sett noe så nusselig :-))?
Jeg skrev for litt siden om de flotte vennene mine som bor i nr.11. Disse små "Snuskebassene" er laget av den yngste beboeren. Hun startet karriæren med å sy dem da hun var på vinterferie-besøk i Snuskebasseheimen, men nå har hun jammen meg laget MANGE. Alle med en flott personlighet og nydelig uttrykk. Her henger alle sammen oppe i en lekker liten sak av en lysekrone. Snedig påfunn. Me like :-))


Selv har jeg brukt buksebenet til min ihjelslåtte linbukse som kropp til en ny Snuskebasse i dag. Men siden jeg er litt smålat etter fisketuren, så gidder jeg ikke å løfte beina og hente fotoapparatet. Sorry, men slik er det bare.
Blir dere inspirert av blogger?
Jeg synes det er morsomt å seile rundt i blogglandia, på jakt etter nye eventyr. Og du verden så mye snodig en finner. Og så mye flott! Herlige mennesker bak bloggene, den saken er ihvertfall sikkert!
Kos dere videre, enten det er snø, sludd eller SOL på din vei.
Glad i dere!
Klem fra LIV

7 kommentarer:

  1. Søte avleggere! Eg kosar meg med å surfe rundt her, medan det stor sett regnar utanfor stuevinduet. Men i dag var det sol i heile 2 timar!!

    SvarSlett
  2. ja dere søte snuskebasse familie :) Dere har noen snodige påfunn som treffer hjertet :) og får en til og smile :)
    Blogglandia er fantastisk ,enig med du :)
    Klems

    SvarSlett
  3. Blogglandia er ein fin plass å surfe rundt i, ein får så mange nye idear, og enkelte bloggar sånn som din, gjere ein så glad når ein lese den. :)

    Ha ein fin søndagskveld. :)

    SvarSlett
  4. Så mye fint du syr! Flotte de hjertene under her, og den kjolen. Nydelig. Artige tøydukker også.

    SvarSlett
  5. Hei :)

    Så morsom de er.. artig påfunn.

    Ja bloglandia er en flott plass.. finner mye forjskellig her inne.

    Ha en fin dag og uke :)

    SvarSlett
  6. Det var noen super skjønne avleggere:)
    Ha en fin dag.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  7. Du er super skjønn som legger ut bilde av avleggerne, og komplimenterer mitt hjem;)

    SvarSlett