tirsdag 13. juli 2010

Halloisan!



Da var det bare å si God morgen.
Her er stille og rolig, har nettopp spist noen smakfulle brødskiver med gulost. Drikker Sommerjuice fra Coop, i vinglass. Det er Tirsdag, og tirsdag er en dag som ikke skal undervurderes. Lite omtalt i grunnen. Vi har helg, det taler for seg selv. Mandag er en dag som er mye omtalt, onsdag likeså.
Men tirsdag, fjersynsteater?
Samme det.
Har ikke noe å si, fikk bare noen minutter ekstra her. Det var så stille på jobb fikk jeg beskjed om, så jeg kunne ta meg tid til å børste håret i dag.
Jeg har gjort det. Vasket det også. Men vurderer sterkt om ikke det var på tide å finne noe MAGISK å putte i det....
Det hadde vært så hyggelig å møte høsten med langt, glansfullt hår.... :-)))
Siden dere allikevel har fri, ihvertfall noen av dere. Tenk ut noen LURE idéer. Ikke overraskende har jeg allerede fått en fin parykk av min pappa :-)
Nei, jeg stikker. Det får da være måte på hvor lenge kollegaene mine skal lure seg unna Falkeblikket mit. He-he
Å gode Gud. I dag MÅ jeg huske KOPP!

Fint. Da Tastes vi senere.
Å, du store min tid. BILDET, dere sitter vel der med tårer i øynene og lurer på om jeg har glemt å nevne det. Ja, er det ikke skjønt? Et hus i en hage til et større hus. I Stavanger. Jeg er litt begeistret for det huset der jeg. Er det kanskje noen av dere som bor der? Jeg har venner som baker, så det er bare å INVITERE :-))
Klem fra Liv

9 kommentarer:

  1. God morgen til deg også :-))

    Håper dere har bedre vær enn oss..har visst tordnet og lynt i natt, men som vanlig hørte jeg ikke en dritt... :-))
    Må se om jeg kan få blogga litt jeg også, må bare komme på noe først..

    Ha en flott dag, hold øye med de du jobber sammen med da ;-))
    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  2. Jeg har lyst på sånn Fru Pigalopp-hus :-) Klem Siv Ane

    SvarSlett
  3. God morgen:) Desverre bror jeg ikke i det fine huset, syntes det var nydelig.
    Jeg har en liten hår hemmelighet...olivenolje. Høres veldig ekkelt ut men håret blir veldig blankt.
    kos deg på jobb, klem fra marilyn

    SvarSlett
  4. Bur ikkje akurat der dessverre...men du må bare kontakte venner og komme her med baksten! Setter alltid pris på sånt ;)

    SvarSlett
  5. God morgen til deg også, eller nå er det vel strengt tatt blitt formiddag...Det er som vanlig flere temaer i dine innlegg, temaer som alle kunne blitt kommentert. Jeg velger derfor en: Jeg forbinder også tirsdag med fjernsynsteater....Føler meg veldig gammal nå..Ha en flott tirsdag - med kopp.

    SvarSlett
  6. Hehe! Du er god. Og morsom å lese. Får vel sei god ettermiddag til deg eg då! For meg er tirsdag litt som fredag....fordi eg har fridag onsdag;))

    SvarSlett
  7. Beklager, huset så vledig kaldt ut. Selv om det ligger i milde Stavanger. På pluss-siden må det antaes å ha skikkelig skummel kjeller og et loft fullt av tante Klaras hårbørster og annet spindelvev.
    Beklager også å påpeke at du begynner å bli gammel. Det er INGEN under 45 som tenker på fjernsynsteater når de hører tirsdag. Wisteria lane er nok nærmere tirsdag enn Bentein Baardson.
    Ellers er det sant nok, tirsdag er en ikke-dag.
    Jeg begynner ferien i dag, så i 2010 er tirsdag er festdag som borget for jordbær og 2 striper sjokolade. Jessss!!!!!!!!!!!! :-)

    SvarSlett
  8. Jeg beklager også tastefeil i forrige kommentar.
    Huset så veldig kaldt ut, og i 2010 er tirsdag en festdag.
    Tastefeilene skyldes ren slurv, og tjuvlåning av min sønns mac som er litt anderledes i format enn min gamle maskin.
    Hvorfor har husets barn mye bedre maskiner enn sin fattige mor? Hm.

    SvarSlett
  9. Hei du, nå blir det god kveld og ikke god morgen. Kanskje kan vi spleise og bytte litt på håret, billigere da vet du, hihi. Det huset i Stvgr., det burde jeg har sett, det har nok gått meg hus forbi, nydelig er det iallefall. Kos deg videre på jobb, herlig å se solen igjen i dag. Klem fra meg.

    SvarSlett