torsdag 22. juli 2010

Når vi leker med mat!


Dere får virkelig ha meg unnskyldt, men jeg har tatt med meg jobben hjem....
Jeg måtte jo bare vise dere noen bilder fra dagens figurteaterforestilling.
Slik jeg forstår det, både i blogglandia og på Facebook, så er det ymse vær rundt omkring i det ganske land. Så her får dere et tips til hvordan dere kan muntre opp hverdagen!



Bildene taler for seg. Det ER Bukkene Bruse.
De tre brødrene, som utfordrer skjebnen, fordi tarmene skriker av sult......
På bildene er figurene allerede ferdige, men vi starter fra scratch, som det så fint heter. 
Poteter, gulrøtter ol har vi som regel. Dvs, det er ikke alltid at jeg har det, men nå er jo ikke nødvendigvis Snuskebassa representativ.
En fyrstikkeske, noen klosser (har også brukt sko som bropilarer)...og vips så har man tryllet frem skuespillerne!
Anbefaler selvsagt at trollet er mykt, på innsiden.... En bifftomat er særlig effektfull! La meg si det slik at den hvite skjorta mi...den er ikke lenger hvit! BLODIG!!!



Nei, nå må jeg komme i gassen. Fine været, og en flokk kvinnfolk er på vei til Løå.
Tror jammen det skal være trekning av Prinsesse Elin´s give away også. Så om dere ikke allerede har prøvd lykken hos henne? LØP!!!
Me legg gjerne igjen en kommentar hos meg først. Alltid like hyggelig :-)))
Jeg har ikke lært å lage hjerter ennå, så tegn et selv, her: ________________________ Men ikke skyld på meg om du får kjeft for å ha tegnet på skjermen :-)
Klem fra Liv

5 kommentarer:

  1. ha ha ha ha det er det vittigste!!! tomat trollet og potet bukkene.....wiiiiiiiiiiiiiiii:)

    SvarSlett
  2. Nei, man får det ikke mer moro enn man lager sjøl. Du, nå har jeg tegna hjerte, men den streken begevger på seg og det blir bare tull..

    SvarSlett
  3. Hahaha...morsomme bilder. :)Jeg følger bloggen din,hvis det er greit da? :)Sommerklem fra Mette.

    SvarSlett