lørdag 17. juli 2010

Så har det skjedd....


Ingen vei tilbake.
Den gode gamle lin-snekkerbuksa mi fra 90-tallet er klippet opp og sydd om.
Bildet er tatt sent på natten og har derfor en underlig kulør.....
Men jeg tror jammen den kan bli fin fin jeg!

Vi hadde nemlig workshop i går, venninnen min og jeg. 
Målet var å sy hjerter, for det har jeg sett i bladene mine :-)
Som dere ser ble det flotte saker. 
Tror kanskje venninnen min er litt inspirert av 80-tallet, for her er mye pastell :-)) Hi-hi 
Neste gang skal vi prøve oss på tøydukker! 


Ønsker dere alle en riktig trivelig helg!
Snakkes snart :-))
Klem fra LIV

2 kommentarer:

  1. Jammen, jeg ELSKER jo pastell. Pastellfarger er definitivt "Bli-glad" farger for meg :-). Du skal likevel ikke se bort fra at jeg drister meg over på noen andre farger når neste workshop arrangeres :-).

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se deg i denne!!! Ka tid har du lyst å se meg?
    Klem
    fra en russer

    SvarSlett