tirsdag 19. april 2011

Strake vegen heim!

Å være på utflukt er skikkelig godt! 
Og når en er på tur til barndomsheimen, da er det ennå bedre!
For her blir en vartet opp med vaffler og iskrem til alle døgnets tider. Besteforeldrene smiler og synes at barnebarna er deilige og mor får lov til å lese krim!
Dvs jeg leser ikke så mye, tar det veldig stykkvis og delt. Du skjønner, hjemme er jeg på nett 24 timer i døgnet, her er det sånn stikk inn greie fra klokka 17 og utover.... og om litt så er det INGENTING! Nada, niet, nothing! Derfor trapper jeg bloggingen ned i sakte tempo, og boka mi blir sakte lest seg opp.
:-)
Men vet du, i dag så ble Prinsesse Elin og jeg viet hele sistesiden i lokalavisa! DET er stilig det! Litt kjipt at jeg ikke har sett resultatet ennå.... 
Hvorfor? Jo det er pga Bolette Dinglebarmen. Hivedrolleinnehaveren i fjorårets påskekrim. 
I morgen kveld lister jeg meg opp til Prinsessa i nattens mulm og mørke og skriver siste kapittel..... 
Gleder meg allerede!
Siden jeg er litt i feriemodus så har jeg valgt å ikke vise bilder fra ettermiddagens grilltur, ei heller viser jeg barna som slaver for bestefar der de med etsende kjemikalier skurer hagemøblene rene for fjorårets skit.
Men bildet dere ser viser et Perlebroderi. Det tilhører min tante, er meget gammelt og som dere ser vidunderlig vakkert. Selv denne detaljen av bildet røper i liten grad de små perlene som er brukt for å danne den vakre engelen.
Og jeg må jo bare spørre: Er det noen av dere som broderer slikt? Tenk dere R2D2 eller 2CPO fra Star Wars i perlebroderi! Det kunne dere imponert med!
Nei, jeg må slutte. Merker dere spenningen? En blogger som fortvilet og krampaktig holder på tastaturet, vel vitende at om en dag så er det SLUTT!
Bortsett fra beroligende Kuzmi te.... finnes det noe reseptfritt dere kan anbefale? 
jegcvbnm,.-
Red anm. Snuskebassa fikk desverre ikke skrevet ferdig denne historien, men vi har valgt å publisere den allikevel, uredigert. Håper dere finner en rød tråd, og at innholdet ikke oppleves som støtende. Kommentarer til innlegget kan skrives i feltet under. På vegne av familien: God Påske.

3 kommentarer:

  1. Hei vennen! God Påske til deg og alle dine! Du må bare komme å se uglesmykke i bloggen min... lagte den for deg. If like-den er din.
    Klems

    SvarSlett
  2. Fant kjempelang rød tråd!
    God påske!

    SvarSlett