torsdag 14. april 2011

Låne den, sa Marius


Dette handler ikke om Marius, ei heller om barnebøker....men det handler om Sommermarked med Løe gjengen. Prinsesse Elin er gjesteskribent på bloggen i dag, låner hennes innlegg i sin helhet. Greit det, så er det sjans for at ihvertfall mine unger blir foret en torsdags ettermiddag :-)



Sommermarked 
-med løedamene


Westernbyen  Ålgård
12 juni 2011 ( pinsen) kl: 13- 19



(Trykk på bildene så blir de større)










Restauranten har åpent fra 13- 19 
Stedet serverer søndagsmiddager til snille priser.













Løedamene arrangerer sommermarked igjen. I år har vi fått med  oss Westernbyen på laget. 
Det blir salg av håndarbeid, bruksting til hus og hjem. Sommerens blomster og tilbehør til hagen.  

Ta med  hele familien for en koselig opplevelse i  unik liten  "by"


200 m fra Kongeparken. Skilt v/ E-39
God parkering.

9 kommentarer:

  1. Som jeg sa inne hos Elin så er dette dessverre litt for langt unna til at jeg kan være med. Surt egentlig, for det hadde vært gøy å få være der å se:) Men - jeg regner med at det blir grundig dokumentert og at man kan få se et bilde eller to fra kalaset sånn i etterkant?

    Her er optimismen stor, fremtiden lys og medisin på plass i nær fremtid.
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  2. takk for tips...mye jeg ikke vet om min egen region, tydeligvis! ;-)

    SvarSlett
  3. Skulle gjerne vært der, men denne gang ei:O)
    Kos dæ!!

    SvarSlett
  4. Åååå, som jeg skulle ønske jeg hadde bodd litt nærmere...men det er litt langt...helt ut hit i havgapet på nordvestlandet...

    SvarSlett
  5. Å det skal bli kjekt,håper virkelig at jeg får tid og anledning til å stikke innom.
    Klemmer hege


    ps.hvordan "låner"man ett innlegg?uten å ta med seg alt på hele bloggen?

    ha en flott kveld videre

    SvarSlett
  6. Jeg gleder meg veldig til å komme! :-) Vi må vel nesten komme hele familien...hehe.

    Lykke til med forberedelser!

    SvarSlett
  7. Dere er virkelig driftige og flinke. Skulle gjerne kommet en tur innom,men dessverre er det for lang vei. God påske.Klem

    SvarSlett
  8. ååå, der kjører jeg forbi om en uke- men har ikke tid å stikke innom denne gang, men kanskje i sommer?

    SvarSlett
  9. Er du i finanskrisen, leter du etter penger til å starte din egen virksomhet eller betale regninger ?, Vi er alle typer lån til lav rente på 2%. Søk nå via e-post til: (TRUSTLOAN88@GMAIL.COM) eller WhatsApp Us på +1 443 281 3404

    SvarSlett