søndag 17. april 2011

Blåveispiken :-)

I dag hadde vi årets deiligste tur, så langt. I skogen, med lånegutt og bestefar som kjentmann :-)
Når du har en far som har trålet skogen og kjenner hver eneste barlind og kristorn, som vet hvor beveren har hytte og hvor blåveisen har sitt tilholdssted.... Da er det bare å henge med :-)
Over 80 år, men spretten som en ungfole!
 Blåveisen er sjelden på disse kanter, og jeg nyter synet av den i store drag :-)
 Hvitveis.....ikke så sjelden, men uskyldsren som få........
 Søskenkjærlighet :-)
Å dele kjeks i skogen, det er bare good!
Stor klem fra LIV, som gleder seg til at Stoff & Stil skal åpne i morgen, for jeg vil ha stoff!!!
Neste etappe i Påskeferien blir nettløs. IiiiiK! Men om jeg har symaskinen under armen, så klarer jeg meg kanskje?   Ønsker dere alle en super duper deliig kveld!

4 kommentarer:

  1. Koselig;)...jeg har sett leirfivel idag,men blåveis og hvitveis er et stykke unna,er jeg redd;)
    Ha en fin stoffrunde imorra; klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Sjelden jeg ser Blåveis, men Hvitveisen finner jeg i store mengder på et sted i nærheten og det er så flott med en bukett i vinduskarmen.
    Her har symaskina gått i helga, så jeg skal også en tur på S&S i morra. Ha en fin, offline påske.

    SvarSlett
  3. Jeg har lukket gardinene og stengt regn og vind ute og koser med med vakre blomster og søte "avleggere";-) Sånne turer gjør så godt:)
    Jeg har ikke sett verken blåveis eller hvitveis, men jeg har sett blå krokus og hvite snøklokker.

    Offline du? Ja,ja - ikke glem at; det er ingen skam å snu!!! Du får kose deg med stoff (eh...) og symaskin, så håper jeg du er plutselig tilbake:)
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  4. Heisann og hoppsann:)

    Joda, jeg veit det er påske og ikke jul - men jeg er så glad for at jeg endelig kan kommentere på bloggen din igjen:)
    (Har vært noe galt med PCen min - som er retta opp nå):)

    Ville bare inn å ønske deg en kjempegod påske og pass opp: det kan hende jeg kommenterer snart igjen:)

    PS. Kan du vise et bilde av hvordan man bærer symaskinen under armen...tjihi...har nemlig lyst til å ta med meg min bort snart:)

    MIMMIKLEM:)

    SvarSlett