mandag 25. april 2011

Hverdagssnop!

Jepp, Påsken er over, for denne gang. Det har igrunnen vært en god Påske, mye å gjøre og mye å spise. Vi har vært både her og der. Siste stopp var på en fjellgard.
Jeg elsker garder, det er noe med møysomheten, og folkene som har levd der. 
Men Gudene skal vite at det er godt å komme hjem også. Dusje vekk høy og gnister fra bålet. Denne Påsken har jo vært så infernalsk varm at jeg tror selv ribbeina nederst på ryggen har fått varmen i seg. Derfor satte jeg dusjen i syden modus, passe lunket med andre ord. Det er kjekt slik, med assosiasjoner. Regner med at paraplydrinken kommer snart også.............


Venter....
Nei, da blir det å hoppe til køys! Vi snakkes :-) Håper dere har hatt en over gjennomsnittet god påske! 
Klem fra LIV

5 kommentarer:

  1. Godt å komme hjem fra tur med masse inntrykk og gode minner. Men borte bra - hjemme best:) Er noe med det å bruke sin egen dusj og ligge i sin egen seng som er så fantastisk deilig etter noen dager foruten;-)

    Vi har også hatt en god påske. Ble ikke helt slik vi hadde planlagt, men god likevel:)

    Ha en flott uke, jeg gleder meg i alle fall veldig til å ta fatt på hverdagen igjen. Godklem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Enig med Hanne, påska var god om den ikke ble som vi tenkte..
    Neste år blir nok helt perfekt ;-)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Ja tack påsken har varit nice!

    SvarSlett
  4. ja , påsken var meget bra!

    SvarSlett
  5. Thanks for coming by to see me!
    Rene

    SvarSlett