torsdag 21. april 2011

Halloisan!

Fabelaktig vær!!! Jeg gir meg ende over og sier bare: Lykke bli hos meg :-)
Hører rykter om at det er sol og sommer opp til flere steder i landet. Kos dere, og når kvelden mørkner og det er på tide å slå seg til ro....les dere opp på fjorårets Påskekrim, og avslutt gjerne med det siste kapitlet som Elin og jeg skrev i går :-))
Klem fra Liv, som tar seg en liten pause fra det gode liv på terrasen.
Å, forresten slik på tampen: Er det noen som har noen gode forslag til Påskeharetriks? Vi sitter fast på ei gammal fjellhylle, og det hadde vært skikkelig moro med noe som vil sette spor i ungene!
Og da tenker jeg fortrinnsvis på noe som ikke trenger årelang behandling av psykiater i etterkant.....

3 kommentarer:

  1. Hehe...
    Takk...akkurat det jeg trengte nå!
    Har ikke fått med meg påskekrimmen i år..så..du får lov å sende den pr mail til meg ;-) !?
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Påskeharetriks? Det enkleste er jo skattejakt da. Legge ut småskatter i landskapet og så lage kart, gåte eller rebus (alt etter alder).

    Fungerer også glimrende i bursdagsselskap og andre anledninger.

    SvarSlett
  3. Eh, hvis du tenkte på kostyme så har jeg ingen tips. :)

    SvarSlett