tirsdag 5. april 2011

Halloisan!

Skyggebilde fra Naturhistorisk museum i Oslo. Mer moro det enn en støvete fugl :-)
Vi snakkes! Det var igrunnen alt jeg ville si, i dag.
Hadde tenkt å fortelle om guttene som diskuterte pølsebrød i går morges. Vi skulle til doktoren og fjerne sting.... Lillegutt vil ha med seg et pølsebrød. "Du kan ikke ha med deg pølsebrød til doktoren!", sier storebror med en myndig stemme.
"JEG*SKAL*IKKE*HA*DET*MED*TIL*DOKTOREN,*JEG SKAL*HA*DET*SELV!" kommer det tørt fra lillebror :-) Dette blir sagt med robotstemme, slik bare en fem åring kan imitere roboter.
Men så tenkte jeg: Hvilket bilde kan jeg bruke til dette da?
Folket vil jo ha tegn til tale og bilder til ord!
Klem fra LIV; som skal slurpe i seg litt skumkaffe!

5 kommentarer:

  1. Sitter og ler:O))..nei hvorfor i all verden skulle doktoren få pølsebrød:))...herlig!!

    SvarSlett
  2. Utrolig kult bilde:o)
    Vi er skjønt enige, pølsebrødet tar man selv!

    Stor klem fra Hanne, som skal skynde seg fra jobben for å følge til riding og så skal jeg hjem og finne frem noen bilder;-)
    Ha en strålende tirsdags kveld med kaffe og skum.

    SvarSlett
  3. Børn, altså... de kan si de mest humoristiske ting! <3
    Og vin på terassen? DA KOMMER JEG! <3 Gleder meg SÅNN til å ku bruke uterommene... og komme inn seint på kvelden, med stramme kinn av for mye sol, og frisk luft i håret.... da sover man SÅ godt...
    Natta <3

    SvarSlett
  4. Hei Bassa. Hør ni gjøkorna... måkarna? Kult bilde
    Barn er barn så herlig. Som man roper til robotterne får man svar he he.
    Kos onsdag.
    Randi

    SvarSlett
  5. Robotterne, ha ha ha ikke god i dag tastaturen ehhh

    SvarSlett