fredag 15. april 2011

Påske?

Og så kom Påska som sparka ut av hesten.
Jeg har ikke et eneste egg å vise til, ei heller de søte Maileg kaninene jeg kjøpte på dansketur i de glade 90-årene :-)
Men heldigvis og takk for det, så har jeg god hjelp i min sønn, fotografen!
Bare se hva han hadde på kameraet!
 Det er jo påskestemning så det koster etter!
Ekte vare.
 Små kylling elever får god omsorg, ja den beste.
Og så blir de veldig raskt sosialisert, og det liker vi.
Så nå kan mor bare slappe helt av. Det er mengder av snop i butikken, og påske blir det uansett!
Jeg var på mitt første sykurs i går. Kanongøy!!! Mon tro om jeg skal lage en skikkelig kul påskekjole!!?Jeg kunne ihvertfall tenkt meg det.........
Da må dere ha en riktig flott dag! Oppfør dere vel, og kjør forsiktig :-))
Klem fra LIV

En liten kylling

En liten kylling i egget lå, den banket og banket og banket på; "Her er så trangt, jeg vil ut å gå!", pep den og ynket seg der den lå. Hakk hakkehakk! Egget det sprakk. Og en liten kylling ut av det smatt!

8 kommentarer:

  1. Den der er best på pannen :D ( ikke vis dette til Vegard)

    SvarSlett
  2. Ville bare innom for å ønske deg ei superfin påske!
    (Huff fy fy prinseees Elin da! sånn sier ein vel ikkje, matvrak;)

    Skal taimot flere påskelam, så blir heime denne påska også.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Søte kyllingen! Blei visst satt ut eg. maken til skrivefeil;-)

    SvarSlett
  4. Dette kaller jeg påskekylling!!
    Nyt helga og klukk fra meg;)

    SvarSlett
  5. haha - sparka ut av hesten! Den var ny!

    Glad påsk! (bor så nær Sverige så må bare ta den på svensk)

    SvarSlett
  6. Hjemmelaget ordtak med svung over...herlig! Ikke snev av påskepynt her heller...tenker påsken starter på onsdag jeg... god helg!

    SvarSlett
  7. Hihi - katten sitter ved siden av meg og slikker seg rundt munnen;-)

    Har ikke noe påskepynt jeg heller, men masse Kvikk Lunsj og da kan påska bare komme.

    Stor klem fra Hanne som er hjemme på perm et par timer.

    SvarSlett