mandag 11. april 2011

NÅ setter jeg meg!

Det fine ved å ha barn med språk, er at man får høre mye kjekt. Min yngste sønns mantra er: "Mamma jeg elsker deg!" Herlig, og når disse vakre ord blir fremført i alle varianter, fra den søvndyssige, til den litt mer rocka versjonen når dagen bare ER der!
Og så er det av og til at det blir vel mange ord.........
Personen på bildet er ikke meg, men til forveksling lik :-)
I en engels kropp, (ikke gravid, men med en aldri så bløt og elskbar mage, og det før påskesnopet!) og med hodet sprekkferdig av ord og tanker. 
Skjelett er artig, det er vi enige om. Og her om dagen fikk jeg spørsmålet om hvordan man maler et kranie? 
Jeg stiller meg undrende til spørsmålet, og lurer på om pjokken min har et kranie? Ja, jeg har jo et inni hodet!
Nå ser jeg jo på nettet at både tatoveringer og implantater er i skuddet.....
Hva med dere? Har dere hevet dere på bølgen? 
Arr formet som små søte roser, polkadotttaoveringer på leggene? Ja, jeg bare spør :-)
Mvh Liv, ja også en klem naturligvis :-)

9 kommentarer:

  1. Null impantat. Null tattis. Sistnevnte KAN være kult på andre, men aldri i verden om jeg vil dekorere min egen kropp.

    SvarSlett
  2. Har ingen metall-implantater, men en tatovering på venstre arm, heeelt øverst, dêt har jeg...

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hadde en liten metallpinne i navlen en gang. Den fikk jeg som 16-åring. Selv om mor ikke syns det var noe greit.

    Den forsvant ut så snart alle sluttet å si til meg at jeg ikke burde ha en sånn.... ;)

    SvarSlett
  4. Jeg har ingen tattoo, men kunne gjerne ha hatt en nederst på leggen eller bak på ryggen ved skuldra...men det blir vel ikke...tror jeg;)

    SvarSlett
  5. jeg har en liten tatovering på overarmen og et stort tre tatovert på ryggen. Treet er det eneste (som jeg vet om altså) religiøse symbolet som alle store religioner og mange trosretninger har felles. Thats why

    SvarSlett
  6. Skulle gjerne hatt en tattis, men har bare ikke kommet med til et studio... Vet hva jeg skal ha, og hvor..
    implantat... neitakk!

    SvarSlett
  7. Ingen implantater. Men planlegger ennå tattisen jeg skal ha. Og jeg er typen til å fort skafe flere - når jeg først er igang.... Den som lever får se! :)

    SvarSlett
  8. Jeg er som et blankt lerret, helt ubesudlet og ren;-) Men jeg har lyst på tatovering, men ikke nok lyst til at jeg har tatt en enda. Implantat er ikke helt min greie...

    Jeg synes tatoveringer er tøft på de som "bærer de bra" Rebecca har en kassett på ryggen og det blir nok flere også. Ikke helt umulig at du får en forespørsel fra henne forresten - hun har snakket en stund om det;-)

    Ha en super dag da, vi venter på at noen skal finne ut hva det er som feiler her slik at man kan få medisin!
    Stooor klem fra Hanne

    SvarSlett
  9. Fri for tattos her. Det eneste jeg har er hull i øra - skikkelig gammaldags med andre ord. Sånn ærre bare.
    Og skitt for at jeg ikke tenkte på å bruke Tena for Men som give-away. Nå er det for seint. Jeg tenkte også at det kunne brukes som innleggsåle, for seint det også...
    Inger

    SvarSlett