søndag 18. oktober 2009

Som perler på en snor...

Satt her i ettermiddag med noen perler og tredde dem på ståltråd.
Knapper i alle farger og fasonger, og perler i alle farger og fasonger.
Så kom Bie-Snuskebassen og ville være med. Klart det!
Han fikk ståltråd og en skål full av diverse egnete remedier.
Siden det tross alt er søndag og kjeksen fra jenteturen til Aberdeen i januar nærmer seg styggelig "Gått ut på dato". Så ble det kjeks i egen skål.
Sjekk ut hva Bia har laget! Helt herlig! De av dere som ønsker denne typen for salg på Løå kan bare kommentere nederst. Knallsmart om en kommer langveisfra og blir sulten på hjemturen. Ups, jeg skulle aldri ha nevnt det med datoen....

Smultringer kunne ha vært noe :-)










Så var det over til dagens utfordring:

Mira har sendt den til meg, takker for det :-) (Jeg har ikke lært å lage linker, så jeg bare later som ved å markere navnet Mira med farge).

1) tre ting du husker som det var i går. 1) Da romfergen Challenger eksploderte. Drømmen om å bli astronaut døde denne dagen 2) Barnefødsler 3)

2)tre ting du misliker. 1) Mennesker som er uærlige 2)

3)tre ting du liker godt. 1) Det gode liv 2) Mennesker som gir meg energi

4)tre blogger du besøker daglig. 1) Det lille ekstra, prinsesse Elin, Det lille huset

5)tre sanger du hører på for tiden. 1)Ja, Bjøro. Det skal du bare vite. I bilen er det kun en sang små-snuskebassene godtar og det er "Hei gamle Landevei". Etter en dose langkjøring med landevei så er det behov for stillhet i hodet mitt.

6)tre TV programmer du følger med på. 1)House 2) Frasier 3) og en krim på TV2. Enkle saker, men herlig. Ellers er det en del Playhouse Disney. Teller det?

7)tre bloggvenner du vil sende denne videre til. 1).... Nei, dette må jeg tenke mer på

Det ser ut til at jeg må komme tilbake til listen en annen gang. Jeg tenker for sent, rett og slett. Jeg må huske å ta det opp på medarbeidersamtalen.





Jeg elsker bokstaver: Denne er liten, men gjør nytten sammen med hvirløken i vinduskarmen.



En aldeles nydelig fyrstikk eske i sølv. Fikk den av min mor sist jeg var på besøk. Det er mange utrolig skjønt dekorerte fyrstikk esker ute og går. Med flotte vintage motiver. Men den gjør susen denne også. :-)
Nå kjenner jeg at det nærmer seg kveld. Hodet mitt arbeider så sent. Det må ha vært det kjedebrevet som krevde sitt. :-)
Snakkes i morgen?
Klem fra Sjefsengelen.


2 kommentarer:

  1. Hodet som arbeider for sent....he he blir så full av lått når jeg leser. Mitt arbeider for fort å det resulterer i at når andre har kommet frem til det vi var enige om så er jeg enda et stykke lengre og de andre skjønner ingen ting. ha ha ha ha
    Egentlig er jeg ikke i noe særlig godt humør i dag men ble det når jeg kom inn hit.
    Snakkes senere:)

    SvarSlett
  2. Nydelig fyrstikkeske (eller stikkedåse som eg seier.)
    Fint at du tok utfordringen.
    Klem fra Mira.

    SvarSlett