søndag 16. mai 2010

Numne føtter og øresus...

Så over til dagens tema: Ilddåp.


Jeg måtte bare prøve å lage meg en Snuskebasse-t-skjorte. Det gikk godt! Utrolig greit å jobbe med tekstilmaling og masse vann på stuegulvet en sen kveld i mai.
Men så er spørsmålet: Vil de holde? Selv for Snuskebassa er det jo fånyttes å lage en hel del t-skjorter dersom Snuskebassene blir vasket ut etter første vask, eller at de blir så deformerte at de slettes ikke likner en Snsukebasse lenger..... Så i går pakket jeg bilen og dro på min andre jobb!


I  naturskjønne omgivelser ligger Helgåleiren
Takket være høy smiskefaktor og velbegrunnede tilbakemeldinger, ble vi (en kollega og jeg) headhuntet til plassen for et par år siden. Vi jobber akkurat så mye og så sjelden at det er knakende moro  og like gøy hver gang.



Og i går var det konsert. To band skulle spille; Castaway og Flat Fungus
Dette på ekte jærvis. Og det var kanonmye folk

Du vet du har de rette kundene når du hører: "Bare slapp av med den bestillingen, men om du kan se meg inn i øynene slik som du gjorde med ham.. " he-he. Ja, da går det godt!  
Musikken var bra, og jeg tok meg selv i å vugge frem og tilbake på MBT skoene opptil flere ganger. Og det kan jeg bare fortelle dere folkens: Snuskebassa danser ikke! Så dette var unikt!



Legg merke til den grønne T-skjorten. Du ser den ikke, sier du? Det er fordi det er en Snuskebasse-t-skjorte og den har evnen til å bevege seg med lysets hastighet! I dag skal vi gjøre nok et forsøk: Sentrifugalkraft ogVarmt vann!



Du vet det har vært fest på jæren, når inventaret brennes opp :-)

Nå er det bare å hive på maksinen og håpe på det beste!!!

Vi snakkes. Klem fra Liv






6 kommentarer:

  1. Servise, t-skjorter, hva blir det neste? Snuskebasser til folket - NÅ!

    SvarSlett
  2. Helgåleiren er sikkert stor stas, og så mye som jeg har vært på Dyrsku'n i Seljord sammen med rogalendinger, kan jeg levende se det for meg - og HØRE dem i mitt indre øre!
    Spennende med T-skjortene, den du hadde malt var skikkelig levende. Lykke til :)

    SvarSlett
  3. he he for en energi du har :)
    Ha en flott dag i morgen,jeg fant nettopp ut at strykejernet mitt er kaputt :(
    Må få spesial styrken på banen,MAMMA hi hi..
    Klems

    SvarSlett
  4. Ja, nå er det født en snuskebasse-kolleksjon i både porselen og stoff! Det er bare å kjøre på, vi kjøper vi!!

    SvarSlett
  5. Som jeg har sagt før; Leve Snuskebassa! Men da tror jeg du må bruke tekstilmaling.

    SvarSlett
  6. Snuskebassa brukte tekstilmaling og fulgte anvisningen på boksen om å fiksere fargen i opptil flere minutter. Da må det gå godt!

    SvarSlett