onsdag 26. mai 2010

Løå, om bittelitt!

Bilde: Geir Einarsen

Siste innspurt før Løå :-)
Jeg har seinvakt i dag, og benytter morgenen til en aldri så liten malesekvens.
Foruten vaskemaskinen som surrer og går, og en lydbok...er det stille i huset.
Jeg sitter her med hvit og svart maling til langt oppetter armene. Til forveksling lik en PANDA :-)
Jeg har nå laget øyne på ikke mindre enn 63 figurer, alle på et og samme bilde. Blir moro i kveld når personligheten begynner å ta form!

Etter jobb blir det å ta turen ned til Ålgård Blomster, der bugner det i alskens tilbehør og blomster. Der sa jeg noe ja.... Lader til kameraet. Ikke moro med tomt batteri når en skal på ekskursjon!

Ønsker dere en fortsatt god dag!
Her er optimismen på topp. Valgte sågar å trosse Yr.no ved å henge ut klesvasken.

Klem fra Liv

3 kommentarer:

  1. Gleder meg noe utrolig til løå.. :) Er veldig klar. Gleder meg til og treffe dere.
    La deg til blogglisten min. :)

    SvarSlett
  2. Regner med at jeg kommer, men vet ikke om jeg får noen med meg:(
    Gleder meg i allefall.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  3. Å jeg vil også, jeg vil også!!!! Masse lykke til med årets store begivenhet: Sommermarked på Løå:-)klem

    SvarSlett