mandag 18. januar 2010

Vi er i gang! :-)

Ja, nå har det første planleggingsmøtet gått av stabelen.
Prinsesse Elin og jeg har kost oss med øl og snack, en interiørblogger verdig... :-)
Vi MÅ jo bare ha en ny omgang med LØÅ!
Eller hva tenker dere?


Vi hadde det enormt moro før jul, mye arbeid ble lagt ned i prosjektet, skal ikke nekte for det. Men du verden så gøy det er når responsen er så formidabel.

Vi tenker oss et marked i mai/juni....
Nå blir utfordringen å finne lopper og spennemde skatter. Så om dere ser meg eller Prinsessa på loppis....skygg banen, vi trenger ting til Løå :-)
Nok til alle... Gleder meg. Dette er helt i Snuskebassa´s ånd, jeg elsker å finne ting som har et potensiale!!

Så da er det bare å finne frem malerkosten, og lage engler og andre vesener som hører sommernatten til.
For ikke å snakke om PMS tavler. Perfekt for våryre kvelder. :-)

Stor klem fra Liv

3 kommentarer:

  1. Det er noe til deg inne hos meg!

    Ha ei fin uke, klem fra Mira.

    SvarSlett
  2. Så kjekt altså! Denne gong må eg komme meg utover. Men kva er det du seier - har du funne retro tapet på loftet? Er du intressert i å selgje nokre meter? Eg har så lyst på tapet til å dekorere nokre esker. Anar jo ikkje om dine funn er slike eg er på jakt etter, men ein veit aldri :)

    Ha ein super kveld, stor klem frå Linda

    SvarSlett