fredag 8. januar 2010

Gjett hva jeg liker?

Ja, det er fredagskveld. Jeg sitter her med et glass rødvin og spiser sjokolade. Eller det vil si, jeg tar av papiret, ser med stor misnøye på den hvite sjololaden, og tro meg: Det er ikke meningen at den skal være hvit. Det er Twist. Den kan da ikke være ny? Ja, gudene skal vite at jeg gjemmer på mye...
Men, gammel sjokolade, der går grensen!

Jo, det var det jeg ville si: Jeg sitter her på FINN.no og ser på Boliger i utlandet. Herlig! Her finner fantastiske slott til svimlende priser og renoveringsobjekter som vist på bildet, til en overkommelig pris.
Nei, vi skal ikke tenke på det engang, eller jo....
Uansett er det inspirerende å kikke innom. Det er jo rene interiørmagasinet :-)



Ja, en tur på gartneriet...noen nye vinduer ...pene utemøbler... Vi kunne hatt et mega-blogg-treff på plenen :-)




Jeg tenkte med meg selv at dette Løe-taket var flott, men Løe? Jeg tror jammen det er taket inne i huset. Wow, her snakker vi massivt skylight! Sikkert hull i taket, men hva gjør vel det...
Snakkes om bittelitt, ønsker dere alle en fortreffelig kveld.
Klem fra Liv
PS alle bilder i dagens innlegg er tatt av en svensk eiendomsmegler, unnskyld, jeg mener fransk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar