torsdag 8. september 2011

Helg!

Sånn helt plutselig så var det helg, igjen(for meg)!
Nå er jo jeg i den heldige posisjon at jeg stortrives i jobben min, men høsten er en travel tid både jobbmessig og hjemme. Derfor smaker det innmari godt med et avbrekk dann og vann :-)
Og med egne unger og låneunge på besøk, så fikk jeg tid til å kikke litt på nettet.
Jeg har sikkert sagt det før, men Mano koppene fra Kähler er bare så herlige! Og det blir liksom bare bedre og bedre når de blir avbildet sammen og på et tavlelakkert barnebord fra IKEA.
Har jeg lyst til å gjøre det samme med de to bordene vi har i samme utførelse? JA
Kommer jeg til å finne en vennskapskopp til den ene Mano koppen jeg allerede har? JA
Og har jeg sjekket ut Smatte Therese? Nei....
Men min gode venninne har lovet meg et bloggoppryddende besøk, så det kommer, det kommer.
Kos dere masse i kveld!
Og er høsten sur: Ilse Jacobsen sine støvler er ihvertfall en fargeklatt så det holder!
Klem fra LIV

4 kommentarer:

  1. Åhh.. heldigen som har langhelg!
    Men for min del kommer det i alle fall til å smake GODT når det er endelig er helg i morgen ettermiddag!! Godt å være tilbake i jobb.. men guuuud så godt det skal bli med helg også..hehe
    Mano kopper!! Jaa.. vi elsker de...hihi...

    SvarSlett
  2. Nyyydelige kopper! Men akk, så dyre, da..... Goood helg til deg! :O)

    SvarSlett
  3. Hey, alt bare bra:)

    Jeg har sansen for disse koppene, men nå har jeg kjøpt så mye som jeg ikke visste at jeg trenger før jeg fikk blogg, at nå har jeg problemer med å forsvare at jeg trenger enda flere kopper;-)

    Fin kveld Liv
    klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Nydelige kopper, kjempeskjønt bort og lekre-lekre støvler! :) Gult er definitivt kult :)

    Nyt helgen til det fulle!

    Snakkes nok snart!

    Hilsen Mari

    SvarSlett