fredag 9. september 2011

Det ljoser i stille grender...

Det sildrer av regn i skogen utenfor vinduet mitt. Stearinlysene er tent, og bollen er fylt opp med godsaker. Vi har IKKE nøtter, men da jeg har gått inn i hvilemodus så gadd jeg rett og slett ikke å gå avsted å hente koblingen for å fremskaffe dagens ferske bilder. Bildet er rett og slett fjorårets nøttebilde. Nok om det, utrolig lite interessant som opplysning uansett.


Men refleks, DET er nyttig informasjon. Vær så snill å bruk refleks i høstmørket, jeg vil så nødig kjøre på deg. Blir bare så mye ekstra arbeid av slikt! Og hvem vet, det sies å REDDE LIV!

Og mens malingen tørker her i huset (ja, bordet er tavlelakkert!) så nyter jeg 10 minutter til med stillhet før kveldens familiefilm starter og småttingene og jeg kjører kosefaktoren på høygir!!
Klem fra LIV, som ønsker deg en fredfylt kveld!

6 kommentarer:

  1. Høres ut som alt ligger tilrette for en koselig kveld:)
    Og ja, refleks er kjempeviktig.
    Har selv sittet med hjertet i halsen når jeg har sett gående uten refleks i siste sekund.
    Skummelt.
    Ha en fin fredagskveld!

    SvarSlett
  2. God helg!
    Klem fra også nøtteløs

    SvarSlett
  3. Hei Liv, det blir nok en koselig kosekveld med masse godt i skålen. Her regner det også, haha, hvor kommer alt regnet fra lurer jeg på. God kosekveld til deg og småttingene, klem.

    SvarSlett
  4. Vi har hatt en strålende fin høstdag, og plutselig - akkurat nå - ble himmelen svart. Trollsk og koselig.
    Vi har funnet frem refleksvestene og selv om vi foreløpig ikke er ute etter mørkets frembrudd så kan man aldri være for forsiktig;-)

    Ha en deilig kveld Liv, og kos dere masse du og småttingene:)
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  5. Godt du minner om refleks!!..kan ikke sies ofte nok.
    kos deg masse i helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Yes, refleks er viktig. Jeg er nazi på refleks og ble tatt litt på senga da jeg reiste nordover for et par dager sida. Plutselig var dte mørkt og jeg hadde ikke starta reflekssesongen, dvs. festa reflekser i alle jakkene. Heldigvis skulle jeg ikke bevege meg særlig mye utendørs og absolutt ikke langs trafikkert vei.

    Ha en riktig god helg med kritt.

    SvarSlett