mandag 14. september 2009

Når roen senker seg...




Jeg er så heldig å få være med på å tømme et gammelt jærhus. Jeg har funnet så mange skatter at jeg er målløs. Jeg simpelten ELSKER disse gamle Sandnes-krukkene.

For ikke å snakke om gamle bilder med religiøse motiver...

Jeg fikk også med meg noen fantastiske møbler, men de står i karantene. Jeg må nok behandle dem for mott. Tar ihvertfall ikke sjansen på noe annet.


Ellers så er jeg snart klar for høstens store happening. Jeg skal lage bilder til "Løå på Ålgård". Det kommer til å bli skikklig kjekt. Jeg skal presentere arbeidene etterhvert. Men siden det til dags dato bare er jeg som leser denne bloggen så tar jeg det litt med ro. Ønsker alle en fredelig kveld, her senker roen seg. Selv kjøleskapet som har brummet faretruende i hele kveld har stilnet...ups, det var kanskje ikke noe godt tegn! Snakkes.




2 kommentarer:

  1. Heisann LIv:) Så flott blogg du har laget og det var got du skrev til meg for nå minnet du meg på at jeg måtte inn å kikke. Har ikke vært på internett på leeeeenge siden jeg henger fast i heklenåla for tiden:) Lyslenken jeg kjøpte måtte jeg bare ha etter det inspirerende besøket hos deg, var så flott hos deg:) Gleder meg til å se bildene dine etterhvert, du er bare SUPERFLINK:) Funnene fra jærhuset er jo virkelig litt av noen skatter, helt nydelig vakkert alt i sammen:) Ønsker deg en videre fin kveld, nå er det snart greys her:) og kanskje et glass kald pepsi max (eller var det te vi skulle skrive?, hihi) Klem monica

    SvarSlett
  2. Jeg må innrømme det at jeg elsker snuskebassa jeg:)

    SvarSlett