tirsdag 22. september 2009

Iiiiik!



Å nei! Her kommer jeg hjem fra jobb, glad, lykkelig og uvitende....Jeg sjekker bloggen og hva ser jeg: "Alle" mine følgere har sporløst forsvunnet! Hva har skjedd? Jeg fikk rett og slett en mikrodepresjon. Her trodde jeg et øyeblikk at jeg ikke var alene, nei, snarere tvert imot. Ikke bare hadde jeg oppnådd den store glede av å ha 4 følgere, men de var i tillegg likesinnede. Og hvor ofte finner man det?


Jeg har roet meg noe og holder nå på med å lage en liten snuskebass. For ikke å skape noen misforståelser, så er det en snuskebass i stoff, ikke ulik den som er avbildet øverst i innlegget. Snuskebassen på bildet så forøvrig dagen lys i går. Litt lavendel i magen så kan det bli en kjekk liten leieboer :-)

Ønsker dere en god kveld :-)
Liv

4 kommentarer:

  1. hmmm er vi rett å slett sproløst forsvunnet... men vi følger deg enda vettu, likevel:) Skjønn liten snuskebass da... herlig med lavendel i mage også så herlig at du er igang med malinga, gleder meg til å se:) Du er jo bare RÅFLINK, virkelig proff:) Klem monica

    SvarSlett
  2. Huff da! Men eg skal nok finne deg for nå legger eg bloggen din i blogglista mi. Håper det er greit.

    Søt snuskebass !
    Ønsker deg ei flott uke.
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  3. Hallo snuppeline.
    Med din ro og humor fikk du meg ned på bena i dag tidlig når jeg rett og slett holdt på å få hetta:)
    Takk vennen. Jeg ønsker deg en herlig fridag i morgen. Det er du vel unt:)
    Jeg gleder meg rett og slett masse masse til å jobbe i morgen jeg. Forandring fryder og jeg er så heldig som kan veksle:)
    Nå skal jeg finne litt inspirasjon til et kjedelig vaskerom. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  4. her er jeg...ikke få sjokk men fant ut av bloggingen jeg også!!! artig å følge med hverdagen din (og litt om de små snuskebassene:=) )ser nesten ut som det er en Tilda-bakgrunn du har her? en liten Tilda.snuskebasse?

    SvarSlett