torsdag 17. september 2009

Gamle gode dager...











I dag har jeg ruslet litt rundt med fotoapparatet mitt. Jeg ser ting på en annen måte når jeg ser det gjennom en kamera linse. Det jeg synes ser helt greit ut i det daglige blir plutselig groteskt rotete, men noen ganger dukker det opp små tablåer som har blitt dannet gjennom års bruk og som er helt perfekte i seg selv.
I løå er det foreksempel imponerende å studere det elektriske opplegget. Små håndspikkete kramper til å holde ledningene på plass... huskelister på veggen...edderkopper som koser seg på klare høstdager, nyter livet før de går i dvale til vinteren.

Dersom noen er redde for at vi skal overbelaste det gamle anlegget når vi har salgs messe, så kan jeg betrygge dere om at det er utnevnt en autorisert elektriker til å sørge for at alt er oppe å går.
Jeg har personlig påtatt meg ansvaret som HMS leder. Plaster og brannslukkingsapparat skal være av nyere dato :-)
Andre viktige roller besettes etter hvert.... Det viktigste er at vi er kjempeklare for dette. Det blir tidenes opptur!

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner stort av hvordan jeg skal opparbeide denne bloggen, det meste blir til ved en tilfeldighet. Bildene for eksempel legger seg hit og dit. En vakker dag skal jeg ta meg råd til en privatlærer :-)




1 kommentar:

  1. Helt herlige bilder Liv:) Er sikker på du kommer til å vise mye bra her fremover, for du har jo så mye vakkert å vise. At løå blir en stor opptur er jeg ikke i tvil på, det kommer til å bli sååå bra:) Idag er jeg hjemme og har kastet opp, fryser og er kvalmen, skikkelig kjedelig:S Håper det går fort over... Men da er det godt jeg kan titte innom bloggen din litt innimelom iallefall. Hva er de skjønne stoffene med blomster? det var NYDELIG:) klem monica

    SvarSlett