tirsdag 10. mai 2011

Tirsdagslykke!

Tirsdag og fri.
Lillegutt er hjemme fra barnehagen.
Vi maler!
Han konsentrerer seg om balettdanserinner og monster-lookalikes.
Jeg maler engler og djevler.
42 hvite og 3 svarte.
Jeg har alltid pleid å male alene, 
best når jeg kan bli enda litt mer 
navlebeskuende enn jeg allerede er.... :-)
Men dæggeren! 
Skal si det er inspirerende å male med en 
kyndig barnehagegutt ved min side. 
Her lukter det samarbeid på høyt plan. 
Eldtsemann lagde fugler i går, 
og disse er nå blitt en del av Bird-power kolleksjonen :-)
Bildet er ment som en illustrasjon.... disse fuglene blir ikke å finne på lerret, eller..?
Ønsker dere alle en dag, 
fylt opp av mulighteter og evnen til å gripe dem!
Klem fra LIV

4 kommentarer:

  1. Så deilig å kose seg, slappe av og male sammen på en tirsdag. :-)

    Her har vi nydt sola og sommeren sammen i hele dag. Bare kooooooos!!!

    SvarSlett
  2. For en knalltøff fugl, utrolig stilig:o)

    Hjelp og inspirasjon er bra, jeg skal hente A etter skolen i morgen og håper på litt hjelp og inspirasjon jeg også. Jeg skal vaske huset (kanskje;-)

    Ha en deilig kveld, vi nyter varmen som ikke har sluppet taket enda og føler oss priviligert.
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  3. Heilt nydeleg fugl!
    Det er heilt fantastisk med inspirasjon frå dei små håpefulle!

    Likar det du gjer:)

    Tudeldu!

    SvarSlett
  4. Heisan og god morgen:)

    I dag ligger det en liten hilsen til deg inne på bloggen min:)

    Ha en fortryllende dag,
    klem fra Hanne

    SvarSlett