mandag 16. mai 2011

And now: Garden time!

Tidlig morgenstund. Folk sover, jeg drikker kaffe, og vil ha det til at jeg er langt mer våken enn jeg egentlig er. 
Jeg er fullstendig klar over at om jeg river folk ut av sengene, og strør om meg med lystige fraser som at "endelig er det mandag", ol, så får jeg noen så olme blikk at selv oksene i Pamplona ville blitt gale av misunnelse. 
Derfor går jeg online. Det er ikke så mye det at jeg vil glede verden, jeg vil egentlig bare gi meg selv noen positive instrukser, og vips..... Pass it forward :-)
 Hage: Jeg innser nå at hagen trenger sårt til litt oppmuntring. De gamle stenglene fra Irisen beynner å falme. Har vurdert å spraylakkere dem, for å få inn litt farge..... 
Jeg tar en tur på Gartneriet i dag, så får vi se..
Sjekk denne døra! Den er bare så rålekker!
Mon tro om den skal byttes ut snart? Jeg hadde ikke sagt nei takk :-))
Wups! Vekketid!!!! 
Klem fra LIV

3 kommentarer:

  1. Den døra var jo rene kunstverket! ;)

    Ha en fin dagen før dagen og en flott dag i morgen!

    SvarSlett
  2. Vakkert:) Tenk å laget et bord av den da... Eller en sengegavel *drømme*

    Håper dere alle får en fantastisk fin 17. mai,
    klem fra Hanne

    SvarSlett