onsdag 25. mai 2011

Hysj!

God morgen!
Jeg begynner så smått å savne kameraladeren min.... glemte den i Påsken.
Egentlig ikke noe problem, for jeg har et godt kompaktkamera, mobilkamera og som vist her: datakamera :-)) Det er like moro hver gang!
Men jeg laster ikke ned bilder i tide og utide med disse apparatene.... ja, ja som om dere merker om bildene er ferske eller ikke..
Red.anm. LIV: Ikke undervurder leserne dine!!
Jeg har kost meg overdådig mye de siste dagene, malt og malt! NÅ skal jeg på jobb og jeg galgleder meg! Alltid godt med litt inspirasjon fra gjengen der nede :-))
Ønsker dere alle en flott dag. Hva er "in" på en onsdag?  
Klem fra LIV

2 kommentarer:

  1. Synes du så litt grønn og forskrekket ut, jeg:O)) Kanskje du kommer deg i løpet av dagen;)
    In?...regn og kulde..

    SvarSlett
  2. Grønt er skjønt:) Det går i grønt hos oss for tiden også, men det har ikke gått til hodene på oss enda...

    Stekt ris er "in" på en onsdag (og det hadde IKKE noe med at jeg er ekstremt dårlig til å planlegge middag og ris, egg og grønsaker var det eneste vi hadde).

    Klem fra Hanne

    SvarSlett