søndag 1. mai 2011

I love my Histamatic!

 Jeg var så lett til sinns da jeg kom kjørende hjem i den lille røde bilen min i natt. Jeg hadde vært på en fantastisk inspirerende vise og lyrikk kveld et sted utpå Jæren. 
Jeg er nok ikke så lyrisk av meg, men merker at om en blir eksponert nok ganger, så knekker man noen koder etterhvert. Men detaljfiksert som jeg er så henger jeg meg opp i ord... og går glipp av noe. Ups! 
Hva er det det heter på fagspråket? Absint? Når man detter litt vekk. Mini-epileptisk anfall. Hei! Kanskje det er det jeg har? Absint kan det vel ikke være, er ikke det den drikken de drakk i Frankrike for riktig lenge siden...Abscencer
Kortvarig episoder med bevissthetstap der pasienten plutselig stopper med det han holder på med og ikke svarer på tiltale. Absencene varer bare noen få sekunder og kan opptre mange ganger daglig. Sees oftest hos barn.
Jo, tilbake til min lystige sinnstemning. Alle sov, og jeg kjøpte apper på Iphonen! Yeah!
Histamatic! Kule bilder :-) Til og med vedskjulet som jeg banner og viser fingeren til blir bra! 
Var det noe mer nå?
Mmmm......


Nei.
Ønsker dere en fabelaktig kveld! 
Klem fra Liv, som skal ha Utstillingsåpning 10 juni i Helgåleiren! Flotte musikere opptrer, og jeg grugleder meg! Følg med på Facbooksiden deres. Og kom, kom, KOM!
Klem fra LIV

4 kommentarer:

  1. Deilig med kulturell påfylling, en sånn kveld skal man både høre, se og føle og da er det ikke rart at det stopper opp innimellom. Kunstpause kaller jeg det!

    Har forresten et par ting utenfor døren jeg viser fingeren til jeg også, kan du være så snill å komme å ta bilde av det;-)

    Nyt dagen, godklem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Hyggelig kveld forstår jeg, og slett ikke feil med litt kulturelt påfyll inn i mellom;))
    Håper du har hatt en trivelig 1.mai dag!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Heisann:)

    Kulturpåfyll er vel og bra bare man ikke får kultursjokk - Kanskje det var det du fikk...hihi..:)
    For mye av det gode...osv... men siden du var i en sånn sinnstemning - så tok du nok med deg det du "hadde plass til" - herlig med påfyll av positiv karakter:)

    Føler selv at våren fyller meg med glede akkurat nå - MÅ liksom bare gå rundt å flire av en eller annen grunn (nei, smile er et bedre ord..):)

    KOS DEG VIDERE:)
    MIMMIKLEM:)

    SvarSlett