tirsdag 3. mai 2011

Juhuuu!

VÅR!
Stemmer det!
Noen ganger føler jeg meg lettere hysterisk,
litt Nemi...
Men jeg tror det fungerer helt greit, 
å gi seg selv og andre 
positive instukser!

I går fikk jeg spørsmålet:
"Hei, har du forsovet deg? He-he-he"
Damen kikker uten blygsel på håret mitt.
Bad hair day?! 

Jeg våkner til denne instruksen:
...og jeg leser teksten, og hver dag sitter igjen med følelsen: 
Du er skikkelig søt!
Jeg har ikke greid håret i dag heller, 
for guttungen har rappet børsten og bruker den til mikrofon.
Det er nemlig speil i den........

Klem fra LIV


6 kommentarer:

  1. Ha en god vårdag med håret på plass:O)))

    SvarSlett
  2. Jepp, det er vår! For noen dager siden trodde jeg det var sommer, men nå er vi tilbake i vårmodus. Ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. Hehe..mitt hår står til alle kanter når jeg har hatt en utrolig natt, men idag var det bare flatt på den ene sida, hehe..
    Børste til mikrofon..gjett om jeg fikk flæsjbækk nå da..jeg dreiv å sang så høyt og tydelig jeg bare kunne mens jeg prøvde å danse (les gå frem og tilbake på gulvet) samtidig..IKKE lett...
    Synger gjør jeg ennå, danse har jeg ennå ikke lært meg :-))

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. KNIB t deg og Liv, ha en fortreffelige VÅR samen m dine kjære ... og angående mikrofon .. huske godt når meg og lillesøs brukte hoppetauet, en mikrofon i kver ende t osse, og me sang så d jomte enten d glede elle besvær for di rondt osse, hihi, KJEKT hadde me d uansatt, og eg tenkte nok at børsten din fungere liga udmerket. :)

    SvarSlett
  5. Og eg glømte visst å sei: Eg hadde sansen for dette innlegge ditt!!! Viktig å få d og m. ;)

    SvarSlett