torsdag 26. mai 2011

Det flotte.....

Det fine med gode venner er at de sprer lys og glede i livet. 
Venninnnen min var hoppende glad 
da hun hadde fått tak i denne fine forklekjolen!
Og det forstår jeg godt, for den er jo elskelig!
I det jeg tar bildet oppdager jeg til min fornøyelse mattene til nabokona.....
Da ble jeg også hoppeglad!
Ønsker dere alle en trivelig kveld. 
Jeg skal kose meg med Harry Hole.... siste 50 sidene i Panserhjerte.
Og holder lyset seg så tusler jeg ut i "SOL"huset og maler en skvett!
Klem fra LIV

6 kommentarer:

  1. Så flott hun var!!..og naboens matter også:O)

    SvarSlett
  2. Ja, den forklekjolen og mattene sto i stil til hverandre.

    Elisabeth, Innerst i veien

    SvarSlett
  3. De to mattene til høyre må nå være underbukser??

    SvarSlett
  4. Koselig. Nå ble jeg glad, igjen. What comes around goes around.

    SvarSlett
  5. for et flott bilde du har tatt! Et skikkelig blinkskudd!

    SvarSlett
  6. For et herlig bilde:) Og igjen så er det noe bak bildet ditt (og da mener jeg ikke mattene, selv om de var utrolig stilige der de hang). "Noe" som jeg ikke greier å sette fingeren på, men som gjør meg veldig nysgjerrig;-)

    Og gode venner ER verdt sin vekt i gull:)

    Håper Harry svarte til forventningene og nyt fredagen,
    Klem fra Hanne

    SvarSlett