onsdag 4. mai 2011

Om å kjenne sin begrensning...

Det er rart med det. Jeg er mor til verdens vakreste barn. Men selv jeg ser at det ikke er fordelaktig med en mor som stadig hiver seg på nye apper, og i tillegg synes det er moro med litt farge-grapsing.  
 Autch!
Jeg er i gang med å male! Kjenner suget etter å hoppe ut i SOL-huset og leke meg litt. Det blir friskt! Ja, både farge og temperaturmessig :-)
I helgen er det Russetreff her i bygda mi. Det blir good! Noen får noia og diaré. Andre reiser bort....
Jeg håper det blir et superdupert vær slik at de kan holde seg rene, pene og sykdomsfrie :-) Og er det noen som sender Russe-barna sine til Kongeparken s gi beskjed. Da vinker vi ekstra pent!

Klem fra LIV

2 kommentarer:

  1. Fantastisk stilige bilder:o)

    Min russ har drar ikke ut av byen disse ukene;-) Når man finansierer gildet selv lærer man seg å prioritere og øverst på lista hennes er jentetur i sommer. Jeg sier at hun bestemmer selv, men innerst inne er jeg litt glad hun holder seg hjemme:)

    Ha en kreativ dag i SOL-huset,
    godklem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Kule bilder! Jeg håper i grunnen russefeiringa blir avvikla innen vår sjuåring kommer så langt....nei huff, det var skikkelig kjerringutsagn. Ønsker alle russ en artig feiring! Sånn, balanse gjenoppretta.

    SvarSlett