tirsdag 25. januar 2011

Lyrikk og viseaften


Jeg slår et slag for Helgåleiren, igjen....Det er slik en trivelig plass, med trivelige folk, og naturskjønne omgivelser, og hva pokker er det som har skjedd med TEKSTEN!???Prøver igjen litt lenger ned...
18:10 Stavanger - 19:03 Ogna (NSB Lokaltog)TILBUD OMBORD: Ingen bestemt plass

jljbvfcfgjm...
Jepp, der var vi på plass igjen. Må ha vært NSB koblingen som infiltrerte skriften.
Det jeg ville si var selvsagt at det går alltid et tog!
Og ikke nok med det, jeg har funnet frem togtidene for deg. Vel og merke om du bor i Stavanger. 

Og skulle du velge å ferdes litt mer sofistikert så er jeg sikker på at denne mannen stiller opp!
Bildet viser Keith Hensman, en god gammel party-traver og samarbeidspartner i Helgåleiren (DJ).
Mat serveres, og kan nytes i måneskinnet på utsiden. 
......Jeg hadde jo håpt at om mange nok dukket opp, så ville hæren stille opp med hengekøyer som lett kan festes i "Lille-Skogen". 
Eller vi kunne tatt nattbad i skodda?
Her sitter sjefen selv og akkompagnerer Bente Gahnstrøm. Spennende! Er du med? Gi meg gjerne en tilbakemelding, så skal jeg gi meg til kjenne :-)) 


Vise aften i Helgåleiren  26/2 2011 


Og så drar de gamle hjem.......
01:13 Vigrestad - 01:58 Stavanger (NSB Lokaltog)TILBUD OMBORD: Ingen bestemt plass
Klem fra LIV

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar