søndag 24. oktober 2010

Happy Feet!!

Christine Koht, i egen høyreiste person.
Bildet er lånt fra Siden hennes på Facebook, dog uten tillatelse, men akkurat det tror jeg ikke Christine blir så ille berørt av.

Du skal skape, ikke skape deg, på scenen.
Jeg har nemlig vært på show med Christine, i går i Sandnes.
650 elleville publikummer satt benket og fikk med seg en sceneopplevelse så auditivt og visuelt energisk at ørevoksen sprutet og øyelokkene fikk spasmer. Herlig dame, den Koht. Mye av alt, som herr Kolstad ville ha oppsummert :-))

Dette er ei måke. Det er ikke Happy Feet.
I går var jeg på Universitetet og da traff vi Happy Feet. Happy Feet er også ei måke. Han sto på gresset utenfor lesesalen og var begeistret. Han sto der og danset riverdance på et område stort som et frimerke. Tapp-tapp-tapp, i en forrykende fart. Skikkelig energisk. En skulle nesten tro at det var frk Koht som hadde lært ham opp.
Plutselig, uten nøling, tok han en nakkebrekker manøver, satte nebbet seg som et spyd i bakken og dro opp den ene feite makken etter den andre. Fantastisk!
Oppsummert: Det var en underholdene lørdag.
I dag er det søndag :-) Mon tro hva den byr på?
Klem fra Liv


9 kommentarer:

  1. I knåååååååååw KOHT RULER!!!!!!!! Var på et show med henne da hun var i Tromsø!!!

    Har mottatt den suuuperfine premien min, står om det på det siste innlegget mitt ;)

    KLEMMER Susi!!!!

    SvarSlett
  2. Kan melde om at pakken kom vel frem, gleder meg til å ta dem i bruk.

    Ønsker deg en flott søndag!

    SvarSlett
  3. Har laget en liten hilsen til deg på bloggen min:)
    Ønsker deg og dine en fin dag.

    SvarSlett
  4. Måken fikk jeg stor sans for, men jeg er litt usikker på om jeg deler den samme for nevnte dame. Så henne på Brunstad konferansesenter da en venninne og jeg deltok på "begeistringer" for to år siden, og jeg tok meg i å spise eple i raserfart da vi kjørte ut av parkeringen etterpå. Hvorfor? fordi jeg rett og slett ble så stresset av denne damen at hodet gikk fullstendig i spinn.. Avslappende er hun såvisst ikke, men full av humor og livsglede kan man trygt si hun er. ;)

    Må jo legge til at jeg i skrivende stund sitter og drikker kaffe av den vakre, herlige, turkise Snuskebassakoppen min. Jaaa! Jeg har blitt veldig glad i den, og vokter den vel fra uskjøre hender. :)

    SvarSlett
  5. Fant bloggen din litt sånn via-via. Og jøss, så inspirerende den er da. De flotte koppene! Gleder meg til å følge deg videre :-)

    SvarSlett
  6. Koth på jobben er et latter kick - kan tenke meg at et show med damen er en fornøyelig og fargesprakende opplevelse...
    HIlde

    SvarSlett
  7. Hei!
    Her har du fått en nokså ny blogger til leser.
    Fant deg...via en eller plass.
    Men har en liten utfordring til deg inne hos meg.
    Håper du tar imot,-den blir lett for deg!
    Henriette.

    SvarSlett
  8. Så heldige du da.
    Digge damå eg og, sjøl om hu kanskje av og te kan bli litt møkje kanskje?

    Håpe resten av helga var fin og at du får ei storveis ny veka :o)

    SvarSlett
  9. Hei takk for hyggelig kommentar...jeg håper du likte boken Sjarmerende JUL.
    Herlig bilder av Kristine ...hun er også en av mine favoritter.
    Klem...Ellen

    SvarSlett