mandag 4. oktober 2010

....det var noe jeg tenkte på?

Å, jeg kunne jo si god morgen!
God morgen!!! Ønsker dere en heidundrande flott uke, fylt med gode utfordringer og positive overraskelser.
Jeg tenker at høsten er lunefull. Enkelt og greit. Bildet av de gode guttene mine ble tatt forrige helg, oppe ved Preikestol-hytta. Friskt og godt, akkompagnert av en sol som dirret i høstglansen.
I dag er det regn, regn og atter regn.
Og så er det artige: NRK lokalen, melder om 18 grader i Sauda. Ja, SAUDA. Ikke SUDAN!
Hva blir det til: Stillongs/ikke Stillongs?
Vi snakkes.
Klem fra LIV

5 kommentarer:

  1. Ja, det har lovats sol och värme här hos mig på Sveriges västkust också...än har jag inget märkt.
    Klem

    SvarSlett
  2. I Sudan blir det nok litt varmere enn 18 grader, vil jeg tro...
    Det er regn her i dag også, men får håpe vi kan få noen dager med litt sol før vinteren plutselig er her...
    Ha en super dag!

    SvarSlett
  3. Heihei :-))
    En riktig GOD morgen til deg også :-))
    Godt å komme hjem til et nett som fungerer som det skal, hehe..
    Drittvær her også, men opphold akkurat nå...ser ut til at det blir skikkelig storm utover dagen..I like!!

    Ha en flott dag og klem fra meg

    SvarSlett
  4. God dag eller god ettermiddag til deg!
    Her melder det finever og sol frå torsdag. Enig i at hausten kan vere lunefull, men oftast berre regn her på vestlandet då....
    Ikkje stilongs eller langelaura enno ;)

    SvarSlett
  5. 18 grader ja... Det er tydligvis snart jul!

    SvarSlett