lørdag 12. juni 2010

Hot chocolate :-)


I dag pøser regnet ned. Vinden er synlig merkbar, og Snuskebassa kikker forskrekket ut gjennom stoveglaset og konstaterer at det stemmer det som sansene hennes har fortalt henne i hele natt! Det er HØSTSTORM på gang!


Sitter her i sofaen og tenker som så, at nå er det tid for varm sjokolade!
En djevelsk god, og varm sjokolade.
Kanskje med et lite dryss chili på toppen...
Men, var det det jeg manglet?
Blir gjerne ikke helt det samme med salatdryss, kardemomme, ....
Men, noe varmt i kroppen skal det bli!

Og når vi først er inne på det: Måtte alle involverte parter i Nordsjørittet ha lykke til i dag
Dette er intet mindre enn en styrkeprøve, og dagens vær skiller klinten fra hveten!
Snuskebassa takker også Herr Nordland som profilerte Snuskebasse t-skjorta i Gjesdalbuen i går(Nordsjørittet) . Og nei, det ligger ikke ute på nettet, så det blir ikke link. Eller...hvis jeg hadde laget link...så hadde dere jo hatt anledning til å skrive inn kommentar, og bedt om å få se bildet... LINK: Gjesdalbuen

He-he, jeg må få meg noe kaffe i skrotten, det er sikkert. Blir bare noe vas dette her. Nytter ikke å drømme om kakao når ikke hodet ... Whatever!



Et eksempel på hvordan jeg henter opp farger i heimen.
Syntes den gamle tapetrest-rullen tok seg godt ut sammen med den nymotens klesklypa...
Helt greit å blande stilarter, synes dere ikke?
Nok nå!!!
Klem fra Liv

7 kommentarer:

  1. Surt og regn her og... Får inderlig håpe at sommeren kommer tilbake.
    Helt greit å blande stilarter, ja;)
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Ja i dag var det virkelig surt her!
    Missunner ikke akkuratt de som skal sykle den lange veien fra Egersund i denne vinden!

    En kopp med kakao hørtes imidlertid fristende ut - Tror jeg må kaste meg på den jeg også ;)

    Ha en fortreffelig sommer...øhh...høst helg!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  3. Heipådei - i regnet! Er berre så veldig glad for at det er heilt frivillig å sykla det der rittet. Stakkar folk, dei får ta seg ut. ;)

    SvarSlett
  4. Æsj, skikkelig regn her også. Og i dag er det mange markeder i byen, ikke samme sjarmen i plaskevær. Schtilig stilleben.

    SvarSlett
  5. Surt mange steder i dag ja. Leste nettopp ein reklame fra eit senter i Haugesund: I dag skal det arrangeres is-dag... Hadde nok passa bedre med kakao-dag i dag ja :)

    SvarSlett
  6. ...nå fikk jeg også lyst på varm sjokolade. Jeg har jo de samme vær- og føreforholdene som deg;-) God helg!

    SvarSlett
  7. I dag har det sildret javnt og trutt her også - en skikkelig fyr på peisen dag... Håper det ble kakao på det etterhvert...
    Hilde

    SvarSlett