tirsdag 27. april 2010

Hva skjer nå da?


Ja, så er jeg i gang da, på en måde.
Med maling og slikt.
Jeg hadde jo en tur ute i hagen sist det var sol. Jeg spratt opp og slang rundt meg med malepensler dyppet i de mest gledesspredende farger til naboenes store fornøyelse. Jeg er nesten sikker på at jeg så gardinet blafre lett av latter...


Og så ville jeg jo ha tekst.... Problemet med sjablonger er bare det at mellom hver bokstav så må man vente, vente på at det skal tørke. Vet dere hva jeg gjør i den tiden? I ventetiden?

Ikke jeg heller, men noe må det være, for hver gang jeg kommer ned/inn/opp i malekjøkkenet igjen, så har jeg glemt hva påfølgende bokstav skal være! UPS!
Så nå har jeg to store bilder med følgende tekst: Det går....  og Jeg har....
Hva synes dere FORTSETTELSEN burde være?


Litt blek og anemisk i anledning fotograferingen. Ser for meg at dette vesenet kan bli litt mer fargerik etter hvert...



Går.
Ånden som går?


En liten rest med blomkål-tapet! Tror nok denne kan bli brukt til noe kult! Jeg har noen snuskete idéer jeg :-) Snuskete, hørtes feil ut....igjen. JEG ER PÅ INGEN MÅTE SNUSKETE! 
Eller.... ja, en skal aldri si aldri. Litt snuskete kanskje, men på en god måte :-) 




Det begynner å bli rimelig langt med til snopet i bunnen av dette Norgesglasset.... Jeg har jobbet på spreng i flere dager nå med å spise det tomt. De M&M´sene dere ser langt der nede er fra September... Men like gode, absolutt!

Da er det bare å ønske dere alle en superduper hyggelig kveld! Jeg skal ut? Jo, jeg skal det? Tirsdag i dag...FORENING!

Ja, men da snakkes vi etter hvert da dere! Ikke glem å komme med forslag til TEKST på bildene :-)
Klem fra LIV

9 kommentarer:

  1. Det går IKKE likar
    Jeg har store føtter

    SvarSlett
  2. Det går ann!! hihi nei det var jammen ikke lett!! det går mot vår eller kanskje sommer elelr lysere tider. Så kan det være et seseong-bilde? hihi Jeg har fanget meg en mygg (åsså male du en mygg på nasen, hihi)

    SvarSlett
  3. Alt går ann! Sånn er det med den saken:)

    SvarSlett
  4. Det var ingen lett oppgave du gav oss! Lage tittel på eit bilde som vi ikkje har set... :)
    Det går fint?
    Det går rundt og rundt?
    Det går opp og ned?
    Det går ikkje?
    Det går med brunost på?

    Jeg har...ingen tenner?
    Jeg har lyst?
    Jeg har bjeller på....?
    Jeg har ny mobil?
    Jeg har spist sjokolade?

    Nei dette var vanskelig..
    Ha ein fin kveld på forening, og lykke til med tømming av norgesglass!

    SvarSlett
  5. Det går nok galt skal du se....
    Nina

    SvarSlett
  6. Det går bra, sier prinsessa si:D
    Uansett blir det fint.
    Kos deg på forening.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  7. Det går fort godt.
    Jeg har det såååååå bra.

    SvarSlett
  8. Påskeharen vil vi ha på besøk. KOM!!! Blir så kult. Vi er jo ikke akkurat de som lever seg inn i rollene. he he

    Jadda jadda men eg vettsje ennå om eg male an. Me får sjå. Må først få an ud av gangen først:)

    SvarSlett