lørdag 13. mars 2010

God morgen alle våryre mennesker!




Da var jeg tilbake, ikke sterkt tilbake. Men tilbake.
Ikke det at jeg har vært syk, eller på noen måte vært forhindret fra å skrive, jeg har bare ikke hatt noe å skrive om. Og man skal da ikke plage sine mennesker med vissvas.

(Som om jeg til enhver tid kommer med spissede formuleringer og meninger.....) Ha-ha-ha (dere ser at jeg fremdeles har litt 8.mars over meg...ingen hi-hi-hi her i gården)

Bildet er ikke representativt for min oppførsel ved  bading: Det er bare ment som en hyllest til våren og snøhulemannen.
Den var litt søkt, jeg er med på den....
Steiner = huler
Nudist = vår?
Nei, dette ble da bare noe rot......  Å, æsj!

Ups, nå fikk jeg en Snuskebasse-parasitt på meg, og jeg innrømmer det gjerne: de myke kosehendene er å foretrekke fremfor et tastatur.
Det burde jeg kanskje si: parasitten er 4 år og mammas beste venn  :-)

Følg med.  I dag skal det fødes en Sjuskebass!

Klem fra Liv

5 kommentarer:

  1. Hei på deg og god morgen :-))
    Jeg har også vært borte en stund, gidder ikke skrive bare for å skrive, da blir det jo ikke noe bra!!
    Flirer alltid av det du skriver, hehe. Du er flink!!

    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  2. Hei og god morgen. Håper dere hadde det kjekt i går. Her er livet mye lysere og skal nytes på å reise til Sandnes å bruke alt for mye penger og dra på ridestevne. JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU:)


    du da?

    SvarSlett
  3. I dag er det høy kosefaktor!
    Og det meste foregår nok i hjemmets lune rede!
    Minsten har allerede funnet frem brettspill.... :-)

    SvarSlett
  4. God morgen til deg også:) Håper du får en fin dag.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  5. God morgen til deg og! Gleder meg til å se en ny Sjuskebass.

    SvarSlett