lørdag 14. november 2009

Ute stormer det, men inne venter kaffen...

I dag skal Løe damene på shopping. Og det er bra. Hvorfor? Vi trenger å få tilfredsstilt våre lyster på området slik at det blir noe igjen til dere andre når dørene åpner neste helg. Og som dere der ute i det langstrakte land sikkert har forstått: Det er mye kjekt å se i Sandnes :-) En hyggelig by for hyggelige mennesker.


Ute er det ruskevær, av den gamle gode sorten. Så da blir det å pakke seg inn i solide klær og tulle seg godt inn i et skjerf eller tre...
Kaffen på bildet er ikke laget her i heimen (som om noen tvilte på det :-)) Den fikk jeg servert på en fantastisk kafe/kultursenter som heter KINO KINO. Noen som lurer på hvor den ligger? Sandnes. Og når jeg først er i gang med å skryte av nabokommunen: Sjekk ut den marsipanbakte bolledingsen jeg fikk servert samme plass! Snadder.



Det kan hende noen har oppfattet at jeg synes det er morsomt å oppsøke museer og denslags. Det kan hende at det stemmer, selv om utvalget til nå er begrenset. Vi har nemlig noen favoritter som blir besøkt igjen og igjen... Hermetikk museet er er av dem. Underlig nok har det vært en hit hos ungene i flere år... Men mor finner også frydefulle objekter å legge øynene på: Her er et utsnitt fra en diplom, de kunne det i gamle dager. Det er sikkert.


Og når damene drar på shopping drar resten av Snuskebassene på tur. Her har dere familien i fin positur. Vitenfabrikken (som tidligere er beskrevet i et innlegg) har moro for hele familien.


Ha det fint da dere :-)
Klem fra Liv


3 kommentarer:

  1. Kos dere masse på shopping, Sandnes har mange koselig og flotte butikker....Jeg pleier å dra innom ett par hver gang jeg er der borte..
    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. ååå jeg gleder meg til shopping i rukevær, har med paraply som vi kan dele på idag og:D Nå sitter jeg her fullt påkledd å venter og tripper...

    Kaffene så nydelig god ut...mmm... jeg fikk nesten litt panikk for at det var en du hadde laget for jeg skal jo invitere på kaffi her en gang og da blir det ikke noe hjerter på toppen altså, hihi...

    snakkes snart da:) Klem

    SvarSlett
  3. Hei, takk for sist, koselig å hilse på deg. Det var vel den eneste plassen vi ikke traff på hverandre, vi var på en annen kafè. Får prøve den en annen gang. Koselig i løå, du får en travel uke nå, kos deg med pyntingen. Klem.

    SvarSlett