søndag 15. november 2009

Høy kosefaktor...

Hei igjen.
Som dere sikkert har forstått så har Løe-damene vært på ekskursjon til Sandnes. Herlig. Det ble en dag med mye lått og løye :-) Det ble handel og lunching, akkurat som forventet på en god venninne dag. Jeg har ennå ikke klart å fordøye at JEG nå er i besittelse av en fanatstisk melsekk, for ikke å snakke om andre stoffer og blonder.



Prinsesse Elin og Monica (det lille ekstra) har vist mange flotte bilder fra Ålgård blomster. Jeg kan bare si meg enig i at atmosfæren er unik. Les bloggene deres og kikk på alt det hvite og røde.
På min blogg kom det rosa frem. For julen kommer i mange farger. Ikke det at jeg er så rosa at det gjør noe, men bildene var for innbydende til å bli kassert. Kos dere :-)


En rosa, glitrende julekule. En prinsesse verdig. Jeg får jo så lyst på softis med masse strøss på...

Trollhasselen er kommet for å bli. Noe så anvendelig. Og du og da så dekorativt det blir med noen julekuler.
Nei, jeg må stikke. Har en avtale. Og så har jeg lyst til å besøke Skulehuset. Det ser jo så flott ut.
Kjempetøft med alt iniativet til folk her i området. Sørlandet har bedehus og på Ålgård har vi hobbyhandverkarar. Kult ord:-)
Snakkes da? Kjekt du stakk innom :-)
Klem fra Liv


5 kommentarer:

  1. har også utrolig lyst til å gå innom skulehuset idag en liten tur:) Det er ingen tvil om at det var HØY kosefaktor! Knallkjekt var det:) Sitter fortsatt å smiler jeg og er veldig glad for alt det vakre jeg kjøpte, knallkjekt:) Snakkes imorgen på jobb:) God klem fra Monica

    SvarSlett
  2. ekskursjonen som du skal på høres kjekk ut men jeg rekker det ikke for jeg skal muligens inn til Kreoline i Stavanger hvis det er plass i bilen.
    Kos deg sjå na Marit. Knib:)

    HURSK GRANBAR OG GRANTRÆR OG NABOENS HERLIGE SYPRESS OM DU KLARER Å LIRKE DEN UT AV HAGEN UTEN AT PEN.......... SER DET!!! tihi..

    SvarSlett
  3. Trollhassel er kjempe flott å dekorere med... Godt å høre at dere koste dere igår. Gjett om jeg skal innom både Løå og Skolehuset, for vi tar turen til rogaland til helga. Gleder meg vilt..
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Jøss.... her var det mye rart og mye artig og mye med støv på! Skikkelig trivelig, akkurat som hjemme på en måte! Jeg likte godt de tavle-ansiktene dine, burde være en selvfølge for enhver kvinne å ha en slik, i og med at menn er født med manglende evne til å tolke oss kvinner.
    Jeg satte meg opp som følger av bloggen din så jeg kan komme tilbake en annen gang også. Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  5. Hej Liv!
    Vilka underbara rosa "prylar" du visar. Härligt med rosa också.
    Tack för besök och kommentar hos mig.
    Kramar Eva Agnes

    SvarSlett