mandag 22. mars 2010

God morgen alle ferielengtende mennesker!



Ikke misforstå: Vi ønsker ALLE hjertelig velkommen til "gards"
Bare ikke tråkk på gravsteder og ei heller i bedene.
Tråkk ikke i graset, lat den vesle spira stå.... osv.
Det var nok ikke helt slik, men i skrivende stund sitter jeg ennå i pysjamasen, og har glemt å sette på kaffen og da blir det som det blir... Og pust!




Dette er Klosterklokker, er det ikke? Dumt om jeg skulle lyve for moren min og fortelle om alle de vakre blomstene, og så er det noe helt ordinært....
men, det er da skikkelig digg at det er vår!!!!




Fikk tid til å rydde litt i Løå i helgen. 
Henger fremdeles litt Julepynt der, men mesteparten er nå satt ut. 
Nå kan ingen ta meg for ikke å være ute i god tid!

<3

Nå er jeg så spent på om det ble et hjerte der. På forrige linje altså. 
Eller er det kun på Facebook den oppskriften virker....

Kaffe, jeg må ha KAFFFFFFE!
Snakkes da?
Ønsker dere en fortreffelig dag!

Klem fra Liv

6 kommentarer:

  1. Kan noen fortelle meg hvordan en lager hjerter?
    Akkurat det symbolet kan være greit å ha tilgjengelig :-)

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  2. den hjerteoppskriften fungerer kun på facebook. Skal du ha hjerter her inne må du kopiere et hjerte og lime det inn. Kopier dette du ♥

    SvarSlett
  3. He he, ser at du trøbla med det hjertet - jeg har dessverre null hjerteerfaring.
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  4. Hei..
    Jeg har også prøvd dette hjetre greiene uten og lykkes he he men fikk ok tips på kommentarene dine da :) Kopier :) :)
    TAKK

    SvarSlett
  5. Får bare til hjerter på FB... så fint med klosterklokker...her er det INGENTING som blomstrer i hagen foreløpig, bortsett fra det jeg har kjøpt.
    Ha en fin kveld.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  6. Så vakre blomster da. Er det løker? Kanskje jeg skulle fått plantet noen sånne.

    SvarSlett