søndag 4. desember 2011

Jeg er ingen baker, men av og til så må man til pers. Og da en stadig økende del av befolkningen er som meg, så har fabrikantene funnet et utviklingspotensial og gjort det stadig lettere for oss: Du tager en boks og åpner lokket, og vips så har du den deiligste duft sivende ut i rommet. 

I dag er det pepperkaker og noen slags jule cookies som skal stekes. 
I fjor var vi på Juleverksted og som dere ser av bildet ble det pyntes uhemmet.
En super kvalitet på glasuren.
Når jeg lager glasur så blir den lettflytende og ganske K J E D E L I G, for å si det slik.

Men vi tar ikke det så tungt, for jeg ser for meg at det ramler inn noen linker i kommentar feltet under :-)))?

Ellers må jeg innrømme at det er veldig lite julete i heimen, ennå... Men det aner meg at straks vi har tent det andre lys, så er vi i gang! 
For jeg har nemlig hentet K A S S E N på loftet!!!
Og husker jeg ikke feil, så kjøpte jeg en hel mengde med Walter & co pynt til 1/2 pris i fjor....
Ønsker dere alle en fin søndag. 
Klem fra Liv 

3 kommentarer:

  1. Ha en fin-fin adventssøndag! Og lykke til med bakingen. :O)

    SvarSlett
  2. Jeg er ingen bakermester, så her går det i kjøpepepperkaker. Det må være de hjerteformede som jeg ikke vet navnet på. Jeg har spist opp 1 boks allerede, og kjøpte 3 bokser til på fredag. Ha en fin bakesøndag!

    Cecilie

    SvarSlett
  3. Ferdig kakedeig er toppers, og de er faktisk ikke så verst de pepperkjeksene som er helt ferdige heller. Går an å pynte de også;-)
    Håper bakinga hos dere gikk litt bedre enn juleverkstedet hos oss. Ikke så greit når vi har forskjellige planer og begge to er like bestemt;-)

    Kassa mi får stå litt til, lykke til med pyntinga:)
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett