mandag 19. desember 2011

Huffameg...

Jeg er virkelig laid back når det gjelder blogging for tiden.. Sorry? Men, helt ærlig, det er så mange flotte og aktive bloggere der ute som gjør en innsats med julekalendere og det hele, så jeg tar det rolig. Er det noen som dog og tross alt savner litt godlyd, så er det bare å dukke opp i Facebook verdenen, for der er jeg da innom dann og vann :-)
Jeg har kommet så langt i Juleforberedelsene at Julekort er valgt ut... 1/2 parten av Julegavene kjøpt inn, 1/2 boks pepperkakedeig kjevlet, formet og stekt...
Men vi mangler Juletre.. får ta en titt i hagen og se om noe egner seg. Men sjekk bildet da? Det er jo helt genialt? Litt kjipt å gå rundt det... med mindre man henger det i vifta og lar seg svive rundt. 
Litt mer barneTV-titting, så dukker vi ned i Roald Dahl´s Mathilda; Vakker, vakker bok :-)
Klem fra Liv

4 kommentarer:

  1. Halvgjort er velgjort, spør du meg:O)...og jeg trøster meg med at jeg faktisk skal ha fri i mellomjula også...kan jo gjøre noe da også:O)
    Kos dæ!!

    SvarSlett
  2. Eh, originalt juletre, men den viftedansen hørtes artig ut da.

    SvarSlett
  3. Halvgjort jobb er også jobb... ;-)

    ...spesielt...det der..grønne.. meget spesielt.. ;-) :-D

    SvarSlett
  4. hehe,artig juletre men ikke noe for meg :-)

    SvarSlett