tirsdag 30. august 2011

Me and my Mac ♥ ♥ ♥

Å ha Mac en en bra ting. Jeg liker den lille, trofaste saken. Men så begynner den å bli flussete i kanten.... Æsj! Hva gjør vi da?
Går til Mac butikken og viser den frem. Og med bevrende lepper sier jeg: "Se, den er flussete!"
"Dette skal gå bra, gå hjem du- den er i gode hender."
Noen dager senere sier det: "PIP"-ditt ♥ -barn er ferdig"
Og med nytt understell er den perfekt, og ikke en krone betalt! 
Men,..... siden laptopen var på reparsjon benyttet jeg meg av å surfe på iPhonen i stedet. Og bilder er funnet og bilder er lånt, og noen har jeg tatt helt selv....
 Jeg fant bilder av kjøtthungrige barn...
Ekle kaffekoppbilder....

 Herlige og fargerike gjerde bilder...
 ...og så fikk vi sykehuset til å ta røntgen bilder....
Og noen Snuskebasse bilder....

Tur bilder...

 Badebilder....
 Skyggebilder....
 Klovnebilder.....
OG til sist: Appelsinhud bilder!
Ønsker alle en fin dag, selv har jeg fri bittelitt. Litt Kick-off, en tur, litt planleggingsmøte og klargjøring av gymsalen for turnbarna. En flott SUPER dag på gang!
Klem fra LIV

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar