onsdag 10. august 2011

En sånn sak.....

Jupp, nå har jeg også blitt eier av en matboks fra BLAFRE :-)
De er jo bare så tøffe!
Traktor fordi jeg bor sånn ca i grisgrente strøk?
Prinsessa på haugen og jeg hadde oss en aldri så liten Roadtrip til Flittige Fruer nede i dumpa. Herlige folk, med herlige lapper, og evne til å få kundene til å slappe av og slenge seg med i drøsen :-)
Jepp. Vi er heldige.
Planlegging av Julemarked er i gang. Nye idéer skapes og står for tur til å materialiseres! Jeg gleder meg stort til å ta fatt på høsten. 


Klem fra LIV

5 kommentarer:

  1. Det var da vitterlig en flott matboks også!!
    Julemarked hørs bare hyggelig ut, tror jeg må finne meg et selv;)
    Nyt kvelden, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. kuleste matboksene jeg vet om!
    vi har hatt 3 stk..

    SvarSlett
  3. Stilige matbokser, vår lillebror har den med blå elefanter og storesøster med brun elefant :)

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å komme tilbake på jobb å se bort på deg og matboksen i lunsjen....Jeg blir glad bare å se både på boksen og deg..så nå vet du det vennen. DU ER BEST! ( som om du ikke visste det da) 3-2-1- poff....

    SvarSlett
  5. Hjertelig takk for kjekt besøk - kom gjerne igjen!! :) Vi gleder oss også til høsten og dens kreative arbeid, vi prates nok igjen om ikke så lenge :)

    Fin kveld til deg (og Elin) :)

    Klem fra flittig fru Mari :)

    SvarSlett