torsdag 9. juni 2011

Smil! Du er i fokus.....

Døgnet har kommet der alt kan skje! 
Helgen har kommet der alt kan skje!
Så nå er det bare å ta på seg smilet, og la det stå til.... I morgen skal jeg til Ogna, på Jæren... henge opp bildene. Jeg har med to hammere og en assistent. Dersom noen av bildene blir hengt opp i en utradisjonell høyde, så er det bare fordi! 
At jeg er spent er ikke til å underdrive, i kveld er det siste innspurt med signaturer og lister.... 
Jeg har liksom ikke hatt så god tid til å styre med det, da jobben jeg har er så interessant at jeg av og til glemmer ut hobbyen min. Ja, ja skitt på: Ikke alle forunt å ha en jobb en brenner for, og samtidig har utviklingsmuligheter og gode kollegaer! Så jeg sier det bare: Vi er best! Ingen protest!
.....
.....
DER, nå er det stille i huset. Jeg stikker og jobber!
Ønsk meg lykke til i morgen da!!!
Og for de av dere som lurer så har jeg nå kort, vinglete hår med sommerlige striper. 
Klem fra LIV, som skal ta mange bilder i morgen :-)
PS Er det noen som er i Rogaland? Kom da vel!
Søndag er det duket for Løedamene i Westernbyen på Ålgård! Og i år er vi så mange "budeier" at TV2 glatt kunne laget en 12 episoders serie om livet som Løe-dame :-)
OK, nå er det KLEM fra LIV

1 kommentar: