torsdag 12. august 2010

...


Du underlige verden.
Her sitter jeg i halvmørket, og laster opp/ned bilder på kameraet.
Men så vil de ikke helt bli med i bloggen...
Ja, ja så får dere se den flotte gevinsten jeg fikk i dag, 
en annen dag.

Jeg er optimist.
Pakkemessig.
Skal på utflukt til sørligere strøk.
Reiser tidlig.
Dropper regntøy.
Barna har kun få ekstra klær. 
Må huske lånehunden!!
Og kamera, og alt det der selvskrevne.
Så er spørsmålet om jeg skal ta med klippesakene :-))
Nei.
Hadde på følelsen av at dette kunne bli et artig innlegg.
Nei
Snakkes, klem fra LIV :-))




3 kommentarer:

  1. Fordel å være optimist, blir ikke ekstragebyr for overvekt på den måten.

    SvarSlett
  2. "Viktig melding"!:

    Eg invitere te BLOGGTREFF (på kort varsel)! ;o)

    Hadde vore sååå gøy om me kunne fått te å treffast!!!

    Spre budskapet :o)

    http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/08/bloggtreff-pa-kort-varsel.html

    Forresten nok et superfint bilde, og viktig å værr optimist :o)

    SvarSlett
  3. Hvis det er nedover her du skal så tror jeg du lever trygt uten regntøy. Var litt regn i dag morges, nå er det bare overskyet og 26 grader:) Og i morgen har de lovet sol.
    Ha en fin helg.

    klem fra marilyn

    SvarSlett