torsdag 17. desember 2009

Titt tei!

Så gjør vi så når til kirke vi går- kirke vi går- kirke vi går.......
Denne uken har det vært mange julete ting på programmet. Julegudstjeneste, nisse fest for store og små i familien, med en grøt som hadde en helt spesielt sjelden smak.... Kokka skyldte på sleiva? Og denne gang var ikke kokka meg en gang. Jeg tar ingen sjanser, for på lørdag blir det grøt fra Fjordland på ungenes juleverksted! Basta! Lenge leve emballasjen. Men, det som er så bra er at den egner seg veldig godt til å blande gips i.
Fortsettelse lenger nede....



Jeg glemmer det hver gang. Jeg vet jo at selv jeg er så enkel at når jeg kommer inn på blogger med usannsynlige lange utredninger først i innlegget, så detter jeg litt av. Ja, jeg bare sier det som det er, så enkel er jeg. Og derfor tenker jeg at jeg skal lage til en estetisk innbydende blogg....Ho-ho-ho sier nissen da. For nå ble det bare masse jabb, igjen.
Ellers består livet mitt av oppvask og julekort-skriving. Årets julekort ble interessant. I år igjen.
Nei, jeg må leke Askepott. Noen har fyllt opp usannsynlig store mengder med aske i peisen i løpet av natta, og det liker vi ikke. Om alt annet ser j.... ut så skal ihvertfall nissen komme til rein peis!!!!
Stor juleklem fra Liv

2 kommentarer:

  1. Titt tei til deg også. Du har det travelt før jul ser jeg. Godt av Fjordland finnes, grei å lage riskrem av også, hihi, selv om jeg foretrekker den hjemmelagede. Ha en fin dag, klem fra Mona.

    SvarSlett
  2. hehe herlig innlegg far deg Liv. Ja det var en spesiell julegrøt idag må jeg si, en liten ekstra spiss på smaken;) Nydelig bilde av kirken:) Er så kjekt med snø! klem fra Monica

    SvarSlett