fredag 4. desember 2009

Siste sjans...Utloddning i morgen!

Og hva har denne fisken med utloddningen å gjøre? Absolutt ingenting. Men mitt kjære avkom, lille bie, som forøvrig kaster opp i dag, hadde et ønske om å påvirke bloggen. Og barns medvirkning, ja, det kan vi da litt om. :-)

PMS Tavlene går i morgen, engang... Ennå stor sjans til å vinne! Med tanke på antall premier og antall kommentarer. Selv jeg hadde kastet meg på denne. :-)


Jeg må bare innse det: Jeg har verdens mest fantastiske blomsterpotte. Det er understellet til en eller annen gammel lysekrone. Tusen takk skrotnisse-pappaen min.
Selv en pjuskete gammel plante ser bra ut i denne. Egentlig er det et must at de er pjuskete, ellers så ser vi jo ikke potten :-)



Oi her kom det et ikke planlagt mellomrom. Siden jeg ikke har noe mer å si, så bruker jeg bare muligheten til å si:
  1. Husk å mate småfuglene
  2. Bruk refleks
  3. Puss tennene
  4. ...ferdig

Sola skinner! Å så deilig!
Mer er det ikke å si om den saken. Ha en riktig god fredag. Og om noen lurer: Jeg har ikke kommet i julestemning. Tvert i mot.
Stor klem fra en lykkelig Skrotnisse.

4 kommentarer:

  1. klart jeg må väre med om den töffe tavla,guttungen på 18 år sa:blir digg på rommet mitt.så vi krysser fingre og tär.;O)
    ha en fin helg.
    klem bella

    SvarSlett
  2. Hiver meg med i konkurransen i siste liten...hvis det ikke er for seint da!!!! Ha ei fin adventstid:-)

    SvarSlett
  3. Har jeg virkelig vunnet ei sånn tavle?? Så artig! Nå ble jeg kjempeglad! :D

    Har sendt deg adressen min på mail (dersom den du la inn hos meg er riktig). ;)

    SvarSlett