søndag 7. november 2010

Det finnes snille folk...

Det finnes folk som har en helt spesiell måte å skrive blogg på, Begynners´er en av dem. To herlige damer som på sin enkle og festlige måte forteller om livets merkvedigheter. Jeg oppdaget til min overraskelse at jeg var besøkende nr. 3500, og etter at jeg gjorde dem oppmerksom på dette, så kom dette innlegget:  


FREDAG 5. NOVEMBER 2010


3500 besøkende

Og nummer 3500 er ingen ringere ennhttp://www.snuskebassa.blogspot.com/.

Gratulerer så mye til henne. Det vanker heder og ære og masse fine ord i premie, foruten et par sokker hvor det kun gjenstår å strikke de ferdig. Eller mer presist, det gjenstår å strikke de.


Vi i begynners bøyer oss i støvet for en våre mest trofaste følger som bidrar med å øke besøkstallet. Og ellers er det fint at du selv, kjære besøkende nr 3500, (på facebook) forteller oss at det var nettopp du som var besøkende nr 3500.



5 kommentarer:

  1. Gratulerer med heder og ære...og sokker når de blir strikket. ☺

    SvarSlett
  2. Gratulerer :):)

    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  3. Sååå artig hehe:) gartulerer!!!
    Digger bloggen din så jeg legger meg til som følger;)
    Ta gjerne en titt hos meg hvis du vil, jeg kjører forresten en give away også, så det er bare å slenge seg med!!!
    Ønsker deg & dine snuskebasser en flotters søndag ♥
    Smil & klem fra Jeanette:)

    SvarSlett
  4. eehmm, skriveleif blandet seg inn ser jeg, gratulerer selvfølgelig hehe;)

    SvarSlett
  5. Så koselig da!! Snille folk er KJEKT!! Lenge leve SNILLE folk!! :)
    hihi

    KLEM

    SvarSlett